Ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε τρία… Δεκατέσσερα ολόκληρα χρόνια πέρασαν από την ημέρα που συνετελέσθη το μεγαλύτερο «έγκλημα» που έγινε ποτέ σε βάρος του τόπου μας.

Το κλείσιμο της Γέφυρας στα οχήματα…

Μαύρη επέτειος…

Την ημέρα εκείνη «εντοπίσθηκε» μια μικρή τρύπα πάνω στη Γέφυρα, με βάση την οποία δρομολογήθηκε το κλείσιμο μέρους της Εθνικής Οδού Αργοστολίου-Σάμης για να …«κατασκευασθεί» ένα …μνημείο-φάντασμα και η κυκλοφορία της Γέφυρας να διοχετευθεί στον Γύρο του Κουτάβου, έναν δρόμο-σκοτώστρα, που έχει επίσημα χαρακτηριστεί …αγροτικός…

Τα δεινά που συσσωρεύθηκαν από εκείνη τη θλιβερή ενέργεια πολλά…

Η καρδιά της κυκλοφορίας των οχημάτων στην Κεφαλονιά δέχθηκε ένα ισχυρό έμφραγμα, που γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνο στη «γκιλοτίνα» του Μύλου του Πετρία, εκεί που διαφαίνεται περίτρανα η αθλιότητα του σκέπτεσθαι όλων των μέχρι τώρα ηγεσιών μας.

Τα γύρω Χωριά, που κάτοικοί τους κινούνταν με περηφάνεια στη Γέφυρα, έχασαν την αίγλη τους. Εκμηδενίστηκαν οι αξίες γης, ακινήτων και δραστηριοτήτων, καθώς η απόσταση με την πρωτεύουσα μεγάλωσε τουλάχιστον κατά 8 χιλιόμετρα, για ένα και μόνο «πήγαινε-έλα».

Χάθηκαν εκατομμύρια ευρώ σε υγρά κάυσιμα, άλλα έξοδα αυτοκινήτων στον Κούταβο, αλλά και χιλιάδες ώρες πολύτιμου χρόνου. Παράλληλα, η Αγορά στην πόλη απέκτησε κι αυτή επιπλέον προβλήματα…

Η Δημαρχία του Γνήσιου, που υποσχέθηκε την μονοδρόμηση της Γέφυρας, όχι μόνον δεν κατάφερε τίποτα, αλλά, παρά τις τυμπανοκρουσίες της, έβαλε και μπάρες στα δύο άκρα της, για να μην περνάει …ούτε κουνούπι…

Μετά τον αείμνηστο Πέτρο, τόσο ο Θόδωρος, όσο και ο Γνήσιος τιμωρήθηκαν στις εκλογές για τη στάση τους απέναντι στον Πόντε.

Οσο για το έργο-φάντασμα…

Εχουμε αναλύσει κατά κόρον και με ντοκουμέντα τις κακοτεχνίες που γίνανε, τις μπούκες που κλείσανε, τα τσιμέντα και τα σίδερα που …μπούχτισαν την Γέφυρα, αλλά και τα …βιδωμένα πλακάκια μπάνιου στα πλευρά της …«μεγαλύτερης ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑΣ της Ευρώπης»…

Να φανταστείτε ότι το «έργο» αυτό ΟΥΔΕΠΟΤΕ παραδόθηκε και ουδέποτε εγκαινιάστηκε…

Εχοντας στο μυαλό ότι πολύ αρχαιότερες Γέφυρας απ’ τη δική μας στην Ευρώπη ουδέποτε έκλεισαν στα οχήματα, ότι πουθενά στον Κόσμο οι αποστάσεις δεν μεγαλώνουνε αλλά μικραίνουνε, ότι το ΤΕΕ προτείνει νέα Γέφυρα Ταμπάκικα-Λιμεναρχείο και πολλά άλλα, θέτουμε τις νέες ηγεσίες του Νομού μας ενώπιον των ευθυνών τους για τη λύση του τεράστιου προβλήματος που απασχολεί καθημερινά τους συμπατριώτες μας και μας εκθέτει συνεχώς στα μάτια των επισκεπτών μας.

Αν και οι νέες ηγεσίες μας δεν δουν κατάματα το «κατάντημα» στην καρδιά της κυκλοφορίας της Κεφαλονιάς, θα έχουνε και αυτές την ίδια τύχη…

Η Γέφυρα του Αργοστολίου: Αντί να την χαίρεται ο κόσμος και να την χρησιμοποιεί για την κυκλοφορία ελαφρών οχημάτων, παραμένει ένα έργο-φάντασμα, που δεν παραδόθηκε και δεν εγκανιάστηκε ποτέ… Εμφανέστατες οι κακοτεχνίες
Το σημείο που εντοπίσθηκε η τρύπα πριν 14 χρόνια…

«ΤΡΥΠΑ» ΓΕΦΥΡΑΣ: Tι έγραψε τότε ο «Ημερήσιος»


Την επομένη της …«ανακάλυψης» της «τρύπας» στη Γέφυρα (20/7/2005), ο «Η» σε ρεπορτάζ υπό τον τίτλο «ΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗΣ – ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΓΕΦΥΡΑ ΛΟΓΩ …ΤΡΥΠΑΣ», έγραψε τα ακόλουθα:

Μια μικρή τρύπα, με διάμετρο 15 περίπου εκατοστά και βάθος 50 περίπου εκατοστά, στην άκρη του οδοστρώματος της Γέφυρας, έγινε αιτία χθες στις 7 μ.μ. η Αστυνομική Διεύθυνση να κλείσει ξαφνικά τη Γέφυρα Δεβοσέτου και η κυκλοφορία να δεχθεί σοβαρό πλήγμα μέσα στο κατακαλόκαιρο.

Η τρύπα αυτή βρίσκεται στο ύψος της πρώτης κολώνας της ΔΕΗ, δηλαδή εκατό περίπου μέτρα από το Καφενείο «Αριστοφάνης» και κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν ανοίχθηκε μόνη της, ή εάν είναι τρύπα που έγινε από τα μηχανήματα των πρόσφατων ερευνών.

Υπάρχουν γνώμες ότι η τρύπα αυτή υπήρχε από παλιά, άλλοι υποστηρίζουν ότι ανοίχθηκε από το ερευνητικό γεωτρύπανο, ενώ υπάρχουν και απόψεις ότι η τρύπα δεν έχει καμία σχέση με την στατικότητα της Γέφυρας.

Οταν έγινε γνωστή η υπόθεση η Τροχαία έβαλε στο σημείο εκείνο κορδέλα με διάμετρο μισό περίπου μέτρο, καθώς και σήματα που υποδείκνυαν στους οδηγούς να μην διέρχονται από πάνω, ενώ αργότερα αποφασίστηκε το προσωρινό κλείσιμο της Γέφυρας, μέχρι να αποφανθούν οι πραγματογνώμονες της Νομαρχίας.

Στο σημείο έφθασαν ο βουλευτής κ. Πέτρος Α.λιβιζάτος και ο αστυνομικός διευθυντής κ. Δημήτρης Χριστοφοράτος.

Χθες βράδυ, μετά το κλείσιμο της Γέφυρας, δημιουργήθηκε κυκλοφοριακό πανδαιμόνιο στον Κόμβο του Πετρία, όταν εκατοντάδες οχήματα προσπάθησαν να πάνε στο Πανηγύρι του Προφήτη Ηλία, στα Ραζάτα.

Ο «Η» της 20ης Ιουλίου 2005 (αρ. φ. 3.635) με πρωτοσέλιδο το θέμα της …τρύπας στη Γέφυρα