Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 80 χρονών ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης

Έφυγε σήμερα από τη ζωή και σε ηλικία 80 χρόνων ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης, μετά από ανακοπή καρδιάς.

Ο εκλιπών μαζί με τον αδελφό του Μάκη Στρίντζη ιδρύουν  την θρυλική σε όλους τους Κεφαλλονίτες και Θιακούς strintzis lines στα μέσα της δεκαετίας του 60’. Η δράση της ξεκίνησε με την δρομολόγηση του «Άγιος Γεράσιμος» στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς γινόταν μέσω του Πειραιά.

Το 1960 η οικογένεια Στρίντζη και η οικογένεια Παγουλάτου τόλμησαν να ξεκινήσουν την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα, ένα εγχείρημα που στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.

Πέντε χρόνια μετά, στα 1965, η δρομολόγηση του νεότευκτου «Κεφαλονιά» θα αποτελούσε την απαρχή μίας χρυσής εποχής.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Strintzis Lines μοιάζει να είναι παντοδύναμη.
Ο στόλος της περιλαμβάνει 12 πλοία, δρομολογημένα στις γραμμές της Αδριατικής, του Ιονίου και του Αιγαίου.

Αργότερα η εταιρεία προχώρησε και στην παραγγελία πέντε νέων πλοίων:
«Superferry Atlantic», «Superferry Pacific», «Superferry Ithaki», «Superferry Myconos», «Superferry Chios».

Από αυτά τα πλοία τα τρία πρώτα θα δρομολογούνταν μέσα στο 2000.
Τα δύο πλοία προορίζονταν για τις γραμμές της Αδριατικής, το «Superferry Atlantic» και το «Supeferry Pacific» και το τρίτο, το «Superferry Ithaki» προρίζονταν για τις γραμμές της Κεφαλονιάς.

Η συνέχεια ήταν πολύ διαφορετική από ότι αρχικά αναμενόταν. Αρχικά στα τέλη του καλοκαιριού του 1999 το 38% της Strintzis Lines πέρασε στις «Επιχειρήσεις Αττικής» και στη συνέχεια η εξαγορά ολοκληρώθηκε μέσα στον Απρίλη του 2000.

Η οικογένεια Στρίτζη όμως επιστρέφει ξανά. Το 2003 ιδρύεται η Strintzis Ferries  ξανά από τους αδελφούς Παναγή και Γεράσιμο Στρίντζη. Η έδρα της ήταν το λιμάνι του Πειραιά και τα κεντρικά της γραφεία βρισκόταν στο Μαρούσι. Το λογότυπο της και τα σινιάλα των πλοίων της είχαν το αρχικό γράμμα «Σ» το οποίο συμβόλιζε το αρχικό γράμμα της λέξης Strintzis.

Οι δραστηριότητες της εταιρίας στην ακτοπλοΐα ξεκίνησαν με τη δρομολόγηση του πλοίου F/B Επτάνησος στη γραμμή Κυλλήνης – Κεφαλονιάς τον Αύγουστο του 2003, και επεκτάθηκε τον Νοέμβριο του 2004, με τη δρομολόγηση του F/B Κεφαλονιά στη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη. Τα δρομολόγια της εταιρείας στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη σταμάτησαν στις 31/10/2012 όταν η Strintzis Ferries ανέστειλε της δραστηριότητες της σε όλα της τα δρομολόγια.