Ο ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟΣ, η Εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, συνδέεται εδώ στην Κεφαλλονιά,με την εμφάνιση μικρών φιδιών, μέσα στους Ναούς, των χωριών Αργίνια και Μαρκοπούλου. Τα φίδια αυτά, μικρά και εντελώς ΑΚΙΝΔΥΝΑ, ευρίσκονται επάνω στις εικόνες των Ι. Ναών, αλλά παραδίδονται και στα χέρια των πιστών και των παιδιών, ενώ διαβαίνουν ακόμη και στα ‘αμφια και στα χέρια του Μητροπολίτη!
Με θετική ερευνητική διάθεση, καλοπροαίρετη, πριν από πολλά χρόνια, ζήτησα επιστημονικές πηγές, για να απαντήσω ερωτήματα, τα οποία αδυνατούσε να απαντήσει, ακόμα και ο Ιερός κλήρος, των δύο Ι. Ναών του φαινομένου.
Η απάντηση του Ιερέως, ήταν, ότι, “Δεν είναι θαύμα, αλλά ανάμνηση αρχαίου θαύματος.” Λόγια αμάθειας, απιστίας, αγραμματοσύνης!
Η αλήθεια, βρέθηκε βεβαίως μετά από ΕΡΕΥΝΕΣ. Καταρχήν, βρέθηκε το είδος του φιδιού, και η επιστημονική του ομάδα. Είναι το φίδι, “Τελέσκοπους Φάλλαξ”: Telescopus fallax ή γατόφιδο ή αγιόφιδο. Πράγματι έχει δηλητήριο, αλλά εντελώς ακίνδυνο για τον άνθρωπο και αβλαβές.
Το δεύτερο πρόβλημα, ήταν η παρουσία σταυροειδούς σχηματισμού, από σκούρες μικρές τελείες, επάνω στα κεφαλάκια των φιδιών. Φαίνονται σαν σταυροί, από στίγματα. Τυχαίο σχήμα ή σημάδι ιερότητας αυτού του φιδιού, το οποίο υπάρχει σταυροειδές μόνο στην Κεφαλλονιά, ενώ το είδος αυτό (χωρίς σταυρό) υπάρχει σε πολλά άλλα μέρη της Ελλάδος; Εστάθηκα ΤΥΧΕΡΟΣ, η ευλογημένος, ώστε να λύσω και αυτό το μυστήριο, χάριν σε μία λοξή γρήγορη ματιά μου, σ’ ένα γεγονός μπροστά μου.
Πρόκειται για μια θεραπευτική επίδραση ενός φιδιού, επάνω στο κεφάλι γυναικός, δαιμονιζομένης σε ΚΡΙΣΗ. Το φαινόμενο του δαιμονισμού, υπερβαίνει την Ψυχιατρικήν και εντάσσεται, στην νέαν επιστήμην της Παραψυχολογίας! Μεγάλοι και παγκοσμίου ακτινοβολίας, ψυχίατροι και ψυχαναλυταί, ΔΕΧΟΝΤΑΙ τον δαιμονισμό, ως είσοδο πνεύματος, μέσα σε ανθρώπινο σώμα. Δεν είναι μόνο ο Κάρολος Γιούγκ, αλλά και ο ψυχίατρος και συγγραφέας Nils O. Jacobson, ο όποιος αναλύει τον δαιμονισμό, μέσα στο βιβλίο του “Απίθανες εμπειρίες ψυχικών φαινομένων” εκδ. ΚΟΝΙΔΑΡΗ.
Έζησα λοιπόν σαν αυτόπτης μάρτυρας, όχι μόνο μία αληθινή δαιμονική κρίση γυναικός, με σπασμούς και κραυγές ταραχής, αλλά πρόλαβα να διακρίνω, ότι μόλις άγγιξαν επάνω εις το κεφάλι της ένα μικρό φίδι, ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ, παρέλυσε το σώμα της, σωριάστηκε κάτω, σώπασε τελείως.
Το φίδι της Παναγίας λοιπόν, ΘΕΡΑΠΕΎΕΙ δαιμονιζόμενους, άρα διαθέτει ΔΎΝΑΜΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ασθενειών, σωματικών η ψυχικών. Αυτό, αποδεικνύεται, και από τον κατάλογο θαυμάτων, τα οποία αναγράφονται, στα βιβλία των δύο Ι. Ναών Αργινίων και Μαρκοπούλου. Θεραπείες καρκίνων και άλλων σωματοψυχικών νοσημάτων. Το φίδι της Παναγίας έχει την ίδια Θεϊκή Χάρη και ενέργεια, όπως και μία ιερή εικόνας της Θεοτόκου. Η Χάρη της Παναγίας, διαποτίζει σαν ηλεκτρικό ρεύμα, ολόκληρο το σώμα του φιδιού. Έτσι, Θεραπεύει η Παναγία, μέσα από το φίδι, κι ΟΧΙ το φίδι μόνο του. Επειδή όμως το φίδι, διαποτίζεται από τη χάρη της Παναγίας, δεκτό είναι να προσκυνείται, σαν Αγία εικόνα. Δεν είμαστε οφιολάτρες ή ειδωλολάτρες, αλλά εικονολάτρες, όχι των εικόνων ή των φιδιών, αλλά της Χάρης, η οποία τα διαπερνάει όλα αυτά.
Τώρα, προκύπτει το πρόβλημα, γιατί να υπάρχουν φίδια της Παναγίας, κι όχι αλλά ζώα, πιο αθώα και όχι τρομακτικά. Θα απαντήσει εδώ η θεολογία. Τα φιδάκια της Παναγίας, υπάρχουν, για να ξαναζωντανεύουν πάλιν, το αρχαίο θαύμα, της θεραπείας των Ισραηλιτών, από το χάλκινο, Ιερό φίδι του Μωυσέως, το οποίο συμβολίζει, τον Εσταυρωμένο Κύριο Ιησού Χριστό. Ετσι,Έη Καινή Διαθήκη, υποστηρίζει την Παλαιά, και αποδεικνύει την Αγιότητα Της. Παίρνουμε λοιπόν στα χέρια μας τα Αγιόφιδα, τα ιερά φιδάκια της Παναγίας, τα φιλούμε σαν εικόνισμα, τα αγγίζουμε στα άρρωστα σημεία του σώματος μας, επάνω από τα ρούχα μας, και λέμε:
“Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον ημάς. (Τρίς).”