Η Vodafone και η Discovery

Η Vodafone και η Discovery Communications ανακοίνωσαν σήμερα την επέκταση της μακροχρόνιας συνεργασίας τους στην ελληνική αγορά. Η ενισχυμένη συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών περιλαμβάνει την προσθήκη δύο καναλιών, των Eurosport 1 και Eurosport 2 και θα δώσει την ευκαιρία σε όλους τους συνδρομητές VodafoneTV στην Ελλάδα να απολαμβάνουν απεριόριστο αθλητικό περιεχόμενο από όλη την Ευρώπη, καθώς και ζωντανή κάλυψη των Θερινών και Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων που θα διεξαχθούν από το 2018 έως το 2024.

Και τα δύο κανάλια θα ενταχθούν στα υφιστάμενα τηλεοπτικά δίκτυα του Discoverynetworks που είναι σήμερα διαθέσιμα στην υπηρεσία VodafoneTV στην Ελλάδα: DiscoveryChannel, TLC, AnimalPlanet, DiscoveryScienceandIDX.

Το Eurosport 1 φιλοξενεί μερικά από τα πιο συναρπαστικά αθλήματα, όπως ποδόσφαιρο, ποδηλασία, μηχανοκίνητο αθλητισμό και τένις, προσφέροντας καθημερινά ζωντανή δράση πλαισιωμένη από μία ομάδα έμπειρων Ελλήνων σχολιαστών, ενώ το Eurosport 2 παρέχει συμπληρωματικά ζωντανή κάλυψη του συνόλου των καλύτερων διοργανώσεων που μεταδίδονται από το Eurosport 1. Στα αθλητικά γεγονότα που πρόκειται να μεταδώσουν τα δύο κανάλια αργότερα μέσα στο τρέχον έτος, περιλαμβάνονται το τουρνουά τένις USOpen και ο αγώνας ποδηλασίας LaVuelta τον Σεπτέμβριο, η έναρξη της χειμερινής αθλητικής περιόδου το Νοέμβριο, συμπεριλαμβανομένων των Παγκοσμίων Κυπέλλων Άλματος με σκι και Διάθλου, ενώ το 2018 το Eurosport θα μεταδώσει τα καλύτερα στιγμιότυπα από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Pyeongchang.

Σχετικά με τη Discovery Communications:

Η DiscoveryCommunications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) ικανοποιείτηνπεριέργεια και μαγεύειτους φανατικούς φίλους της σε όλο τον κόσμο μεμία σειρά premium σημάτων ντοκιμαντέρ, lifestyle, αθλητικών και παιδικών προγραμμάτων, όπως τα Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science και Turbo / Velocity, καθώςκαιτοOWN: το OprahWinfrey Network στιςΗΠΑ, το Discovery Kids στηΛατινικήΑμερικήκαιτο Eurosport, τονκορυφαίο πάροχο premium αθλημάτων τοπικής εμβέλειας και «το σπίτι» τωνΟλυμπιακών Αγώνων για ολόκληρη την Ευρώπη. Προβάλλεται σε περισσότερες από 220 χώρες και περιοχές, ενώ τα προγράμματα της Discovery φθάνουν σε 3 δισεκατομμύρια θεατές σωρευτικά, οι οποίοι συνολικά καταναλώνουν 54 δισεκατομμύρια ώρες περιεχομένου Discovery κάθε χρόνο. Τα προγράμματα της Discovery εκτείνονται πέρα από την παραδοσιακή τηλεόραση σε όλες τις οθόνες, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων TVEverywhere, όπως το πακέτο GO και το DiscoveryKidsPlay, τις υπηρεσίες ζωντανής μετάδοσης overthetop όπως το EurosportPlayer, τις ψηφιακές πρώτες μεταδόσεις και βίντεο κοινωνικής δικτύωσης από το GroupNineMedia, καθώς και την αφήγηση της εικονικής πραγματικότητας μέσω του DiscoveryVR. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.discoverycommunications.com