Καμπάνια της Marketing Greece

Σπ. Γαλιατσάτος

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με την Marketing Greece, βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλη ψηφιακή καμπάνια, από τις αρχές του Σεπτέμβρη, για την προώθηση των νησιών του Ιονίου. Με βασικό όχημα την δυναμική ταξιδιωτική πλατφόρμα Discovergreece.com της  εν λόγω εταιρείας,  με περισσότερες από 4.000.000 επισκέψεις το χρόνο, τα Ιόνια Νησιά απευθύνουν ανοικτή πρόσκληση στο ταξιδιωτικό κοινό και μοιράζονται μαζί του τη μοναδικότητά τους.

Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση του ενδιαφέροντος και της ελκυστικότητας των Ιονίων Νήσων ως τουριστικού προορισμού, προβάλλοντας τόσο τους φημισμένους όσο και τους λιγότερο γνωστούς προορισμούς που προσφέρουν όμως μοναδική πρόταση αξίας. Δυο ψηφιακά αφιερώματα, δημιουργημένα με την τεχνική του storytelling και με πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, αναλαμβάνουν να ξεναγήσουν τους επισκέπτες στις φημισμένες παραλίες των Ιονίων Νήσων αλλά και να αναδείξουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα, το «χρώμα» και τις γεύσεις του κάθε νησιού που τα κάνει γοητευτικά και ξεχωριστά.

Με τίτλο «ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ, Σμαραγδί και απέραντο γαλάζιο γίνονται ένα», οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις γαλάζιες σπηλιές της Ζακύνθου, στα χωριά της Κέρκυρας, στη γαστρονομία της Κεφαλονιάς, στα «κρυμμένα» μυστικά της Λευκάδας και του Μεγανησίου, στη γαλήνη της Ιθάκης και στους ονειρεμένους Παξούς και τα Διαπόντια Νησιά.

Η ανάδειξη των Ιονίων Νήσων υλοποιείται μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής το οποίο περιλαμβάνει:

  •  Ανάπτυξη και προώθηση περιεχομένου σε 7 γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Τούρκικα και Ρώσικα)
  •  Ψηφιακή προβολή στην Κεντρική Σελίδα του Discovergreece. com (Top Story & Featured Story) αλλά και στις θεματικές ενότητες και τους αντίστοιχους προορισμούς
  •  Καμπάνια προβολής στα Social Media του Discovergreece. com που σήμερα ξεπερνούν τα 1,2 εκατομμύρια followers
  •  Video Promotion
  •  Προβολή στο μηνιαίο Newsletter του Discovergreece.com
  •  Αφιέρωμα Travel Blog Post “My view of Greece”
  •  Ψηφιακή διαφήμιση και προώθηση σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα.

Δεδομένου ότι ήδη τρέχει επίσης και άλλη καμπάνια με το ‘Travel Channel’ και τις επόμενες ημέρες με το ‘CNN’ καθώς επίσης και την ‘GOOGLE’, που θα έχουν διάρκεια μέχρι τέλος του 2018, αλλά και σε συνάρτηση και με άλλες συνεχείς δράσεις, μπαίνουν οι βάσεις για ένα ακόμα καλύτερο 2019, ποσοτικά και ποιοτικά, στο τουριστικό και οικονομικό γίγνεσθαι των Ιονίων Νήσων.

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ

ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΣΠΥΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ