Λουκέτο Πλατύ Γιαλού: 5 θέματα απαιτούν απάντηση!

Ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Γιώργος Τζωρτζάτος

Σήμερα λοιπόν θα λάβει χώραν το πολυδιαφημισμένο Δημοτικό Συμβούλιο για την περιβόητη και πρωτοφανή σφράγιση από το ΣΔΟΕ της δημοτικής παραλίας του Πλατύ Γιαλού για φορολογικές παραβάσεις.

Για να είμαστε ειλικρινείς δεν έχουμε πολλές ελπίδες τόσο για την …δίχως προβλήματα εξέλιξη της συνεδρίασης (πολύ φοβόμαστε …το μπάχαλο ως ενέργεια που βολεύει πολλούς), όσο και για το ουσιαστικό αποτέλεσμα που θα προκύψει.

Δυστυχώς γι’ άλλη μία φορά η αντιπολίτευση και βασικά ο επικεφαλής της Θεόφιλος Μιχαλάτος βρέθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων. Ο ανεξάρτητος σύμβουλος Γιώργος Τζωρτζάτος καλείται «να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά» αν και στην ιεραρχία προηγούνται αρκετοί πριν από αυτόν…

Ο «Η» γι’ άλλη μία φορά θα σταθεί υπεύθυνα και εποικοδομητικά στην επικαιρότητα και στην προκειμένη περίπτωση ενώπιον της στην πρωτοφανούς υπόθεσης …ένα τμήμα του κράτους εν προκειμένω ο Δήμος Κεφαλλονιάς …να υπεξαιρεί έσοδα του κράτους εν προκειμένω φόρους και ΦΠΑ.

Αυτό που έπρεπε η αντιπολίτευση να κάνει από την πρώτη στιγμή με τα έγγραφα που υπάρχουν, το πράττει ο «Η» ελπίζοντας ότι κάποιοι σύμβουλοι θα σταθούν ενώπιον της ευθύνης τους έστω και στο Συμβούλιο:

❶ Με την 364/4-6-2018 (ΑΔΑ: 69Ξ4ΩΕ5-9ΝΦ) διακήρυξη έγινε ο διαγωνισμός για την πρόσληψη προσωπικού προκειμένου να λειτουργήσει ο Πλατύς Γιαλός.

Ενδεικτικός Προϋπολογισμός: 54.010,58 € (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%).

Ο διαγωνισμός έγινε 18/6/2018 και 7 Αυγούστου υπογράφεται η σύμβαση με τον εξ Αθηνών ανάδοχο dj και σύμφωνα με το ρεπορτάζ του «Η» (φύλλο 6881, 30 Αυγούστου) η εταιρεία του ασχολείται (σύμφωνα με το προφίλ που υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα της) «δραστηριοποιείται στη μουσική, ηχητική και φωτιστική κάλυψη εκδηλώσεων» αντικείμενο …εντελώς άσχετο με αυτό της λειτουργίας του Πλατύ Γιαλού!

Η ισχύς της σύμβασης για τη λειτουργία του Πλατύ Γιαλού αρχίζει από την υπογραφή της στις 7 Αυγούστου μέχρι 15 Οκτωβρίου 2018 και υπεγράφη για 34.994,29 ευρώ (ΑΔΑ: 6ΑΨΚΩΕ5-72Δ), ενώ η σύμβαση για την τροφοδοσία αν και υπεγράφη την ίδια ημέρα (7 Αυγούστου) αρχίζει ναι μεν από την 1η Αυγούστου έως τέλος Οκτωβρίου αλλά είναι στο ποσόν των 153.248,27 ευρώ (χωρίς το ΦΠΑ) όσο ήτανε …και το ποσό της διακήρυξης του διαγωνισμού που πήρε γι’ άλλη μία χρονιά ο ίδιος πάντα προμηθευτής αλλά …αν λειτουργούσαν τα κυλικεία για πέντε μήνες, από 1η Ιουνίου έως τέλος Οκτωβρίου και όχι για …τρεις μήνες ο Μύρτος και 2 ½ ο Πλατύς Γιαλός!

Αυτή η σκανδαλώδης ευνοϊκή μεταχείριση του «δικού μας παιδιού» (κουμπάρος του αναπληρωτή και υποψήφιος του Παρίση) θα τεθεί άραγε από την αντιπολίτευση στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο;

❷ Στο άρθρο 7 της σύμβασης με τον ανάδοχο dj ρητά ορίζεται ότι «Ο Δήμος Κεφαλλονιάς έχει την πλήρη ευθύνη για τη διαχείριση και έλεγχο του κυλικείου και των ξαπλωστρών τις παραλίας Πλατύ Γιαλού και ο Υπάλληλος που θα ορισθεί θα είναι υπεύθυνος για τις παραγγελίες που απαιτούνται για την λειτουργία του κυλικείου καθώς και για τον έλεγχο των Ταμείων (Κυλικείου και παραλίας)».

Με την 432/3-7-2018 απόφαση του Δημάρχου (η οποία ειρήσθω εν παρόδω …δεν είναι αναρτημένη στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ) ορίστηκε για το χρονικό διάστημα από 4/7/2018 έως και 30/9/2018 ο μόνιμος υπάλληλος κ. Μιχαήλ Αγγούριας, εργάτης καθαριότητας (!), «υπεύθυνος για την καθαριότητα της παραλίας και των κοινοχρήστων τουαλετών του Πλατύ Γιαλού».

Επίσης με την ίδια απόφαση ο Δήμαρχος αναφέρει ότι ο εν λόγω υπάλληλος «πέρα από τις εργασίες καθαριότητας που θα εκτελεί θα συντονίζει και θα επιβλέπει την εύρυθμη λειτουργία της παραλίας».

Τώρα πως γίνεται ο Αγγούριας να εμφανίζεται στο από 24/8/ 2018 ενημερωτικό του σημείωμα 22664 σχετικά με την σφράγιση του Πλατύ Γιαλού προς τον δήμαρχο και την αντιδήμαρχο οικονομικών ως …ο αρμόδιος υπάλληλος «για την είσπραξη του αντιτίμου από την χρήση των ομπρελών και ξαπλώστρων στην παραλία» μένει να διευκρινιστεί στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο αν φυσικά….γίνει το σχετικό ερώτημα από την αντιπολίτευση στη Δημοτική Αρχή….

❸ Ο υπάλληλος Μιχαήλ Αγγουριάς κλάδου ΥΕ Εργάτης Καθαριότητας στο ενημερωτικό του σημείωμα 22664 /24-8-2018 μεταξύ των άλλων ασχέτων με τις αρμοδιότητες που του ανατέθηκαν από τον δήμαρχο με την 432/2018 απόφαση του αναφέρει αυτολεξεί «καθημερινά γύρω στις 11:00 και αφού έχω αποδώσει στο ταμείο του Δήμου στο Αργοστόλι τις εισπράξεις της προηγούμενης ημέρας, επιστρέφω στο χώρο εργασίας και αρχίζω την είσπραξη του αντιτίμου από τους λουόμενους, η δε απόδειξη κόβεται παρουσία τους με ταυτόχρονη παραλαβή των χρημάτων».

Ερώτηση πρώτη, ελπίζοντας ότι κάποιος από την αντιπολίτευση θα τη θέσει στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο:

Από ποιό σημείο της απόφασης 432/2018 απόφασης του δημάρχου προκύπτει ότι ο υπάλληλος Αγγούριας έχει αυτή τη συγκεκριμένη αρμοδιότητα όπως την περιγράφει;

Ερώτηση δεύτερη: Πόσο είναι νόμιμο ο οποιοσδήποτε δημοτικός υπάλληλος να εισπράττει έσοδα του Δήμου;

Ανεξάρτητα με την όποια απάντηση δοθεί από τους αρμόδιους δήμαρχο και αντιδήμαρχο οικονομικών ο Αγγούριας που υπογράφει το ενημερωτικό σημείωμα που προφανώς κάποιος άλλος νομομαθής του συνέταξε, ομολογεί ευθέως:

«Για την εύρυθμη λειτουργία της παραλίας και προληπτικά για την αποφυγή προβλημάτων, είμαι στη διάθεσή σας, να προβώ σε οποιαδήποτε αλλαγή της διαδικασίας κρίνεται ωφελιμότερη προς όφελος των λουομένων και την διασφάλιση της εργασιακής μου αξιοπιστίας»!

Ευθέως λοιπόν ο υπάλληλος Αγγούριας «δίνει» τον δήμαρχο (Παρίση) και την αντιδήμαρχο (Γαρμπή) ότι του έχουν δώσει ΠΑΡΑΤΥΠΩΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ …αφού είναι ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ 432/2018 απόφασης του δημάρχου!

Τα υπόλοιπα στην αντιπολίτευση…

❹ Στην 364/4-6-2018 (ΑΔΑ: 69Ξ4ΩΕ5-9ΝΦ) διακήρυξη του διαγωνισμού και στο άρθρο 1ο αναφέρεται:

«Ο Δήμος έχει την πλήρη ευθύνη για την διαχείριση και έλεγχο του κυλικείου και των ξαπλωστρών ενώ για τον έλεγχο της λειτουργίας της παραλίας και του κυλικείου ΠΛΑΤΥ ΓΙΑΛΟΥ θα ορίσει Δημοτικό Υπάλληλο ο οποίος σε συνεννόηση με τον ανάδοχο θα είναι υπεύθυνος για τις όποιες παραγγελίες απαιτούνται και για τον έλεγχο του Ταμείου και των εισπράξεων».

Δημοτικός υπάλληλος με αυτές τις αρμοδιότητες («υπεύθυνος για τις όποιες παραγγελίες απαιτούνται και για τον έλεγχο του Ταμείου και των εισπράξεων») δεν έχει οριστεί ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ! Και στον Αγγούρια αυτή η αρμοδιότητα …ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΤΕΘΕΙ!

Εξάλλου στο ίδιο άρθρο 1ο της διακήρυξης επίσης ρητά αναφέρεται:

«Η παραλία του ΠΛΑΤΥ ΓΙΑΛΟΥ και το κυλικείο θα λειτουργούν καθημερινά από 09:00 π.μ. έως και 21:00 μ.μ. από 1η Ιουνίου έως και την 15η Οκτωβρίου» !

Και μόνο αυτή η ρήτρα του ωραρίου λειτουργίας του Πλατύ Γιαλού καταρρίπτει όλη την επιχειρηματολογία τόσο του Δήμου όσο και του Αγγούρια περί εντελώς διαφορετικού ωραρίου λειτουργίας της παραλίας!

Τα υπόλοιπα επαφίονται …στην «φιλοπατρία» του Κυρίου Μιχαλάτου και των λοιπών μελών της αντιπολίτευσης για να τα θέσουν στον δήμαρχο (αν βεβαίως παρευρεθεί…) και την αρμόδια αντιδήμαρχο…

To Δημοτικό Συμβούλιο Kεφαλονιάς
Ο εισηγητής για τον Πλατύ Γιαλό Γιώργος Τζωρτζάτος