Ο Γιώργος Τζωρτζάτος απέσπασε ιστορική απόφαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Κεφαλονιάς για τη Γέφυρα!

Oπώς γράψαμε και χθές, ο «αντάρτης» Γιώργος Τζωρτζάτος, που πατραιτήθηκε από πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, είχε προειδοποιήσει τον δήμαρχο κ. Αλέξανδρο Παρίση ότι θα τεθεί μπροστάρης στο θέμα της μονοδρόμησης των οχημάτων στη Γέφυρα, κάτι που ήταν και η προεκλογική «σημαία» της «ισχυρής Κεφαλονιάς».
O κ. Τζωτζάτος έβλεπε ότι ο δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή έχουν βάλει το θέμα της μονοδρόμησης της Γέφυρας …στο ράφι και με τη στάση τους προσπαθούσαν να πουν πως …ο,τι έγινε-έγινε, δεν μπορεί να γίνει τίποτα άλλο.
Ωστόσο, ο «πονηρός Διλίνς» περίμενε την κατάλληλη ευκαιρία για να «χτυπήσει». Ετσι στις 25 Φεβρουαρίου τ.έ. βάζει το θέμα του έργου της Γέφυρας στο Δημοτικό Συμβούλιο και το παρουσιάζει ως σκάρτο, πράγμα πως «περνάει», αφού το ψηφίζει η πλειοψηφία.
Το όλο θέμα περιγράφει η ρεπόρτερ μας Μαρία Κουλουμπή στον «Η» της 26ης Φεβρουαρίου Τ.Ε. ως εξής:
Σκάρτο έβγαλε συνολικά όλο το έργο της Γέφυρας χθες βράδι στο Δημοτικό Συμβούλιο Κεφαλονιάς, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου κ. Γιώργος Τζωρτζάτος.
ο κ. Τζωρτζάτος επεσήμανε τις απαράδεκτες κακοτεχνίες, που έγιναν για την αναστήλωση του μνημείου, ενώ δήλωσε ότι η αποδοχή ενός τέτοιου έργου προσβάλει την ιστορία του νησιού μας. Για το λόγο αυτό, ο κ. Τζωρτζάτος ζήτησε από το Δ.Σ. να ψηφιστεί και να σταλλεί στο Υπουργείο Πολιτισμού κείμενο με τις επισημάνσεις ότι είναι απαράδεκτη η μελέτη φωτισμόυ της Γέφυρας, η πλακόστρωση με κυβόλιθους, καθώς και η παραλαβή του έργου με αυτό τον τρόπο κατασκευής.

Αναλυτικότερα η εισήγηση του κ. Τζωρτζάτου αναφέρει τα εξής:
Λίγο πριν την παραλαβή της γέφυρας Δεβοσέτου που έχει ανακηρυχτεί ιστορικό και πολιτιστικό μνημείο, θέλω να σας καταθέσω τις εξής παρατηρήσεις:
Κατασκευάστηκε το 1813 και τα φανάρια που έχουν τοποθετηθεί επάνω ουδέποτε χρησιμοποιήθηκαν στην γέφυρα.
Τα υλικά επίστρωσης είναι τσιμεντοειδή και όχι πλάκες ασβεστολιθικές όπου είναι και το κύριο πέτρωμα της Κεφαλονιάς και είχε χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή της.
Κάτω από την προϋπάρχουσα οδοποιία υπάρχει η παλιά πλακόστρωση που θα μπορούσε να αποκατασταθεί χωρίς να κάνουμε μεγάλες παρεμβάσεις στο μνημείο.
οι πλάκες έχουν τοποθετηθεί με βίδες, οι οποίες με την πάροδο των ετών θα διαβρωθούν και τα μεταλλικά εξαρτήματα θα αχρηστευθούν . Τα στηθαία προέρχονται από περιοχές εκτός Κεφαλονιάς, ενώ στο παρελθόν που είχε γίνει πάλι αναστήλωση είχαν ανασυρθεί τα αυθεντικά από τη θάλασσα.
Είναι προσβολή για την ιστορία του νησιού μας να αποδεχθούμε ένα τέτοιο έργο και να λέμε οτι έγινε αναστήλωση του μνημείου.

Για του λόγου αυτούς ζητώ απο το Δ.Σ. Κεφαλονιάς την ψήφιση και αποστολή στο Υπουργείο Πολιτισμού των κάτωθι επισημάνσεων:
* Είναι απαράδεκτη η μελέτη φωτισμού.
* Είναι απαράδεκτη η πλακόστρωση με κυβόλιθους.
* Είναι απαράδεκτη η παραλαγή του έργου με αυτόν τον τρόπο κατασκευής.
Τελικά, η εισήγηση του κ. Τζωρτζάτου ψηφίτηκε από την Παράταξη της πλειοψηφίας.

Εικόνα 1
O «H» της 26ης/2/2016 (αρ. φ. 6196), με πρωτοσέλιδο τη δυναμική παρέμβαση του Γιώργου Tζωρτζάτου για το έργο της γέφυρας.
190
Ιστορική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κεφαλονιάς: «Το έργο στη Γέφυρα είναι σκάρτο»