Ο παππούς και το τσιρλίντινγκ…

Μερικές δεκαετίες πίσω, οι παππούδες ρωτούσαν τα εγγονάκια τους όταν γύριζαν από το σχολείο πώς πήγαν τα μαθήματα, η αριθμητική, η ανάγνωση, η γεωγραφία.

Από του χρόνου, έμαθα, ότι θα τα ρωτούν πώς πήγε το τσιρλιντινγκ.

Το 2020 λοιπόν η σύγχρονη ελληνική παιδεία δείχνει για μια ακόμη φορά πως βλέπει χρόνια μπροστά.

Έχοντας λύσει όλα τα εκπαιδευτικά,οργανωτικά, λειτουργικά ζητήματα που την απασχολούν, οι σοφοί αρμόδιοι θεώρησαν ότι ήρθε η ώρα για τσιρλιντινγκ.

Τα ελληνικά σχολεία στεγάζονται όλα σε πρότυπους χώρους και εγκαταστάσεις.

Είναι πλήρως εξοπλισμένα με εργαστήρια, υπολογιστές, κλειστά γυμναστήρια και γήπεδα όπως στην Αμερική οπου και εκεί έχουν τσιρλιντινγκ.

Οι εκπαιδευτικοί πλεονάζουν των αναγκών με το συνωστισμό τους σε πολλά σχολεία να θεωρείται οριακός (ευτυχώς θα φορούν όλοι μάσκες).

Σοβαρά θέματα που απασχολούν και πρέπει να γνωρίζουν τα νέα παιδιά όπως σεξουαλικη αγωγή, διαπροσωπικές σχέσεις, χρήση ουσιών, επαγγελματικός προσανατολισμός έχουν καλυφθεί πλήρως από τα ήδη εκπαιδευτικά προγράμματα.

Ψυχολόγοι δεν βρίσκουν καρέκλα ποιος να πρωτοκαθήσει στα ελληνικά σχολεία, η τηλεκπαίδευση θριάμβευσε με τις αποδόσεις των μαθητών μετά από εμπεριστατωμένες αξιολογήσεις του υπουργείου.

Οποτε τι μας έμεινε;

Μα το τσιρλιντινγκ βέβαια.

Άντε και στο κλάμπινγκ, στο μόντελινγκ, στο ινσταγκραμινγκ και στο Μπόουλινγκ.

Τώρα που βγαίνει η κοινωνιολογία και τα καλλιτεχνικά όλο και θα υπάρχει χώρος για νέες ιδέες.

Άλλωστε στα νέα ελληνόπουλα δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω να μάθουν να γράφουν πέρα από το όνομα τους. Ήδη υπάρχουν ανώτατες σχολές στη χώρα μας που δεν απαιτούν για εισαγωγή κάτι περισσότερο.

Άντε και σε ανώτερα όπως έλεγε ο παππούς μου…

ΥΓ: Στην Ιταλία λόγω covid φέτος θα ανοίξουν 3.000 νέες αίθουσες διδασκαλίας και θα διορισθούν επιπλέον 5.000 εκπαιδευτικοί

Στην Ελλάδα, όπως λέει ένας γνωστός μου, θα κάνουμε αγιασμό.

*Μαιευτήρας

-Γυναικολόγος.