Στόχος μας η αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος

«Εχουμε προβεί σε 13 δράσεις»

  • Νίκος Κουρκουμέλης (αντιδήμαρχος Τουρισμού): «Στόχος μας η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος μας»

Τις 13 δράσεις που έχει προβεί η Τουριστική Επιτροπή, σε συνεργασία με όλους τους Φορείς Τουρισμού και των άλλων δύο Δήμων της Κεφαλονιάς, παρουσίασαν χθες σε συνέντευξη Τύπου ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής Νίκος Κουρκουμέλης, ο προϊστάμενος Αυτοτελούς Tμήματος Τουριστικής Ανάπτυξης Σταύρος Κορκός Κουρής, η υπεύθυνη του γραφείου Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Αργοστολίου Μαρίνα Βεργωτή, ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Γεράσιμος Τιμοθεάτος και ο τουριστικός πράκτορας Σπύρος Κατσούρης.

«Στόχος μας ήταν η αναβάθμιση του Τουριστικού Προϊόντος της Κεφαλονιάς», δήλωσε χθες ο κ. Κουρκουμέλης, ο οποίος τόνισε πως, παρ’ όλο που ξεκίνησαν με καθυστέρηση τις διαδικασίες, λόγω της διάσπασης του Δήμου και στη συνέχεια λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, οι δράσεις στις οποίες προέβησαν ήταν πρωτοποριακές και σύγχρονες για να αναδειχθεί το νησί μας και σε νέες αγορές. 

Η Επιτροπή συνεργάστηκε με όλους τους Φορείς που είναι υπεύθυνοι και διαχειρίζονται τον τουρισμό στα νησιά μας και υλοποίησε δράσεις που είχαν ξεκινήσει από τις προηγούμενες Δημοτικές Αρχές, καθώς και προώθησε και νέες δράσεις με ομόφωνη συνεργασία όλων.

Ονομαστικά οι δράσεις είναι:

1. Συμβουλευτική παροχή και προβολή του νησιού μας στην νέα ιστοσελίδα για την προβολή της Κεφαλονιάς visitkefallonia.com καθώς και στα Social Media

2. Προβολή και συνεργασία με το National Geographic

3. 40.000 κάρτες που θα μοιράζονται στους τουρίστες που θα μας επισκέπτονται

4. Σχεδόν καθημερινή ενημέρωση του Site με νέο περιεχόμενο για τον τουριστικό πλούτο της Κεφαλονιάς

5. Σχεδιασμός και διανομή εντύπων στους επισκέπτες του νησιού

6. Συνεργασιά με την Marketing Greece, εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων

7. Καταχώριση διαφημίσεων σε περιφερειακά ΜΜΕ, το 30% του προϋπολογισμού της Τουριστικής Επιτροπής

8. Δημιουργία πινακίδας I love Kefalonia, στα πρώτυπα του Εξωτερικού

9. Τουριστικοί οδηγοί σε συνεργασία με το Ηνωμένο Βασίλειο

10. Συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο για την διεξαγωγή έρευνας για την συμπεριφορά του καταναλωτή μετά την πανδημία

11. Συνεργασία με γραφείο Δημοσίων Σχέσεων για την προώθηση της Κεφαλονιάς στην αγορά της Γερμανίας

12. Χρήση επαγγελματικών φωτογραφιών από Κεφαλονίτες φωτογράφους

13. Ανάθεση προβολής πεζοπορικών διαδρομών με σκοπό την ανάδειξη εναλλακτικού Τουρισμού

Από αριστερά: Ο προϊστάμενος τμήματος Τουριστικής Ανάπτυξης Σταύρος Κορκός Κουρής, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Νίκος Κουρκουμέλης, η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων Μαρίνα Βεργωτή, ο τουριστικός πράκτορας Σπύρος Κατσούρης και ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Γεράσιμος Τιμοθεάτος

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κ.  Κατσούρης, ο οποίος είπε ότι η Τουριστική Επιτροπή καλύπτει όλο το φάσμα του Τουρισμού στη Κεφαλονιά και είναι πάντα ανοιχτή σε όλες τις προτάσεις και τα αιτήματα των πολιτών και των Φορέων. 

Σκοπός της νέας ιστοσελίδας αλλά και των Social Media ήταν να αναπτυχθεί παραπάνω το brand της Κεφαλονιάς και η προβολή της σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, κάτι που γίνεται πραγματικότητα με τον καλό στρατηγικό σχεδιασμό αλλά και την συνεργασία με ανθρώπους που έχουν μεγάλη εμπειρία στην προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος. 

«Το σημαντικό είναι να αναπτυχθεί η σχέση και η εμπειρία ενός τουρίστα με το νησί μας», δηλωσε ο κ. Κατσούρης, τονίζοντας αισιόδοξα ότι το 2021 θα είναι  μια χρονιά που θα φανούν τα αποτελέσματα όλων των δράσεων.

Στη συνέχεια ο κ. Τιμοθεάτος μίλησε για τη συνεργασία του Δήμου Αργοστολίου με την εταιρεία Marketing Greece, η οποία έχει αναλάβει την προβολή και άλλων μεγάλων τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα (Χαλκιδική, Κρήτη, Κέρκυρα κ.ά), και τη δημιουργία και προώθηση τριών βίντεο που θα αξιοποιήθουν μέσα και φωτογραφίες από τους επαγγελματίες του νησιού μας.

Ο κ. Τιμοθεάτος δήλωσε πως η φετινή Τουριστική Επιτροπή έπρεπε, αν και με καθυστέρηση, να δημιουργήσει ένα νέο ολοκαίνουργιο πακέτο προβολής της Κεφαλονιας, καθώς σαν νησί έχουμε την πρώτη ύλη την οποία οι ίδιοι έχουν κληθεί να αναπτύξουν και να διαφημίσουν.

Για το λόγο αυτό θα δημιουργήσουν άλλες τρεις μορφές εναλλακτικού Τουρισμού στο νησί μας, Περιβαλλοντικός, Καταδυτικός και Παριπατητικός, όπου σε συνεργασία με το Making Path Greece θα φτιαχτεί από την αρχή νέο περιπατητικό δίκτυο στα ευρωπαϊκά πρώτυπα σε συνεργασία πάντα με το Δήμο Ληξουρίου και τον Δήμο Σάμης, με στόχο την επέκταση της τουριστικής σεζόν του νησιού.

Η κ. Βεργωτή στη συνέχεια μίλησε για την υλοποίηση, την δημουργία και την τοποθέτηση πινακίδας I LOVE KEFALONIA, στα πρότυπα του Αμστερνταμ, με σκοπό την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος του νησιού μας. 

Οπώς εξήγησε η κ. Βεργωτή οι φωτογραφίες που θα  βγαίνουν τόσο από τους τουρίστες (σκοπός είναι να εκμεταλλευτούν και τους «διερχόμενους» τουρίστες των κρουαζιεροπλοίων), όσο και από τους ίδιους τους Κεφαλονίτες, καθώς και η χρήση της σωστής επισήμανσης (hashtags) στα Social Media, θα δώσουν ένα θετικό πρόσιμο στην προβολή της Κεφαλονιάς. 

Η πινακίδα θα τοποθετηθεί αρχές Αυγούστου στην αρχή της Γέφυρας Αργοστολίου με θέα την Παραλία, το Γουλόστρωτο αλλά και την πόλη μας. Εκτιμάται ότι θα είναι κινητή για να μπορεί να υπάρξει και ποικιλία στις λήψεις των φωτογραφιών.

Ο κ. Κουρκουμέλης με τη σειρά του δήλωσε ότι η Κεφαλονιά θα παρουσίαζε αύξηση στην προέλευση των Τουριστών, κάτι όμως που δεν μπόρεσε να επιτευχθεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, όμως σκοπός μας είναι να παραμείνουμε ένα υγιές και καθαρό νησί, κάτι το οποίο θα λειτουργήσει υπέρ μας για το 2021.

Για την μείωση του τουρισμού φέτος, καθώς και την τελευταία θέση την οποία κατέχει η Κεφαλονιά αυτή τη στιγμή στις πτήσεις τσάρτερς, ο κ. Τιμοθεάτος είπε πως ήταν κάτι λογικό αφού οι αγορές στις οποίες βασιζόταν η Κεφαλονιά φέτος ήταν κλειστές λόγω του κορονοϊού, κάτι που δεν ίσχυε σ’ άλλες τουριστικές περιοχές της Χώρας