Δε φτάνει που με την ίδρυση του ΦΟΣΔΑ απωλέσαμε την διαχείριση του ΧΥΤΥ μας?
Δε φτάνει που ο φορέας διαχείρισης του Αίνου και το Γεωπάρκο της Κεφαλονιάς διοικούνται πλέον από την Ζάκυνθο?
Πρέπει να παραχωρήσουμε και τον εναέριο χώρο μας και τα δικαιώματά πτήσεων του νησιού μας στην Ζάκυνθο?
Για όσους δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται τις τελευταίες μέρες:
Ο εναέριος χώρος μεταξύ Κεφαλονιάς και Ζακύνθου ελέγχεται από την Ανδραβίδα. Η Ανδραβίδα δίνει το δικαίωμα για έξι αφίξεις την ώρα (6 SLOTS) μοιρασμένες 3 και 3 σε κάθε νησί. Αυτό καθορίζει και το συνολικό αριθμό πτήσεων που μπορεί να έχει κάθε νησί τη βδομάδα.
Η Ζάκυνθος έχει εξαντλήσει τον αριθμό πτήσεων που δικαιούται. Αντί λοιπόν να ζητήσει από την Ανδραβίδα να αυξήσει τα SLOTS σε τέσσερα από τρία που της αναλογούν ζητάει να πάρει τα SLOTS της Κεφαλονιάς. Αν συμβεί αυτό η Ζάκυνθος θα φτάσει να έχει 300 αεροπλάνα την εβδομάδα, ενώ η Κεφαλονιά θα μείνει στα 80. Επιπλέον δεν θα υπάρχει χώρος για Ιδιωτική αεροπλοΐα με πολλαπλές επιπτώσεις όπως π.χ. στον θαλάσσιο τουρισμό (γιοτς και σούπεργιοτς)
Από την άλλη οι τοπικοί μας άρχοντες σφυρίζουν αδιάφορα, μιλώντας για προσωρινές λύσεις κ.λ.π. Ακόμα και ο Δήμαρχος κάνει έκτακτο δημοτικό συμβούλιο φέρνοντας το θέμα δεύτερο υποβαθμίζοντας την σημασία του.
Ο τρόπος που λειτουργούν οι αεροπορικές εταιρείες και οι υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν από τη στιγμή που κερδίσουν ένα SLOT τους κατοχυρώνει το δικαίωμα να το εκμεταλλεύονται για όσο χρόνο θέλουν. Αποκτούν δηλαδή το λεγόμενο ‘’Ιστορικό δικαίωμα’’.
ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ:
Από τη στιγμή που παραχωρηθούν δικαιώματα πτήσεων στη Ζάκυνθο δεν θα τα πάρουμε ποτέ πίσω.