Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ εξαγγελία για τον δρόμο Πόρος Αργοστόλι προβλέπει τα εξής:
Ο δρόμος αυτός μήκους 37 χλμ περνάει σήμερα μέσα από οικισμούς και από χωριά. Ενώ έχει υψηλό δείκτη πλημμυρικών φαινομένων. Η παρέμβαση που γίνεται έχει χαρακτήρα ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (δεν πρόκειται δηλαδή για νέα χάραξη του δρόμου αλλά για ανακατασκευή).
Προβλέπει έργα σε τρία τμήματα:
Στο πρώτο τμήμα– εντός οικισμών θα γίνουν σημάνσεις, πεζοδιαβάσεις και ό,τι χρειάζεται προκειμένου ο δρόμος να γίνει πιο ασφαλής
Στο δεύτερο τμήμα– στις εξόδους οικισμών ο δρόμος θα πάει από τα 5 και 6μ. που είναι σήμερα, στα 7,5μ. με παρεμβάσεις στις παρόδιες χρήσεις. Έτσι θα γίνει κανονικός δί-ιχνος δρόμος.
Στο τρίτο τμήμα-εκτός οικισμών και χωριών θα γίνει η κύρια παρέμβαση, όπου ο δρόμος από δί-ιχνος θα γίνει τρί-ιχνος, ώστε να γίνονται ασφαλείς προσπεράσεις. Αυτό είναι και το σημαντικότερο και το κυρίως χρηματοδοτούμενο έργο.
Ακόμη αλλάζουν όλα τα τεχνικά έργα-θα φτιαχτούν σχετικά 97 οχετοί και γέφυρες.
Επίσης όλος ο δρόμος θα περαστεί με αντιολισθητικά.
Τέλος θα επισκευαστεί και η γέφυρα 60μ. περίπου κοντά στον Πόρο.
Για το όλο έργο θα διατεθούν 55 εκατομμύρια ευρώ. Ήδη έχουν αποσταλεί οι σχετικές μελέτες αδειοδότησης στην Αποκεντρωμένη Περιφέρεια.
Ενώ συνεχίζονται να εκπονούνται οι τεχνικές μελέτες μέσα στο φθινόπωρο. Το Υπουργείο Υποδομών ευελπιστεί ότι το έργο θα δημοπρατηθεί στο τέλος του 2022. Και οι εργασίες θα αρχίσουν το 2023.
Πρόκειται σίγουρα για ένα πολύ σημαντικό έργο το οποίο είχε τεθεί και συζητηθεί εδώ και τουλάχιστον 30 χρόνια.
Ερωτήματα τίθενται στα εξής: Ποιοι εκπονούν την σχετική μελέτη; Και πως και από ποιόν έγινε η ανάθεση σε αυτούς; Είναι με απευθείας ανάθεση; Και ακόμη πόσο στοιχίζουν οι μελέτες αυτές;
Τέλος ερώτημα υπάρχει στο κατά πόσον έχουν εξασφαλιστεί τα 55 εκατομμύρια ευρώ και από ποιους πόρους του δημοσίου λογιστικού.