Το μεγάλο φιάσκο του Θεόφιλου στο κυκλοφοριακό του Αργοστολίου

Κανονικά δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί κανείς με το προχθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο για την παρουσίαση της κυκλοφοριακής μελέτης Ευσταθιάδη και αυτό γιατί ήταν…

«Σούπα» το Συμβούλιο και μάλιστα νερόβραστη!

«Σούπα» και επίσης νερόβραστη και η μελέτη που παρουσιάστηκε! Μια ακόμη πανάκριβη μελέτη έναντι 40 χιλιάδων ευρώ (!) που ανατέθηκε (όπως και η μελέτη Κωνσταντινίδη) με απευθείας ανάθεση και άγνωστο με ποια κριτήρια στους συγκεκριμένους μελετητές και που τους …ανακάλυψε ο Θεόφιλος.

Γιατί αυτό που αποδείχθηκε από την πολύωρη συνεδρίαση ήταν ότι δεν τον ενδιαφέρει το Θεόφιλο να λυθεί το κυκλοφοριακό του Αργοστολίου αλλά να δείξει ότι …λύνει το κυκλοφοριακό!

Η ανικανότητά του Θεόφιλου και των συνεργατών του έχει χτυπήσει κόκκινο και όλες τους οι υποσχέσεις καταλήγουν σε φιάσκο!

• Φιάσκο «η έξυπνη» στάθμευση που στο ξεκίνημα της θητείας του (Νοέμβρης 2019) εξάγγειλε με τυμπανοκρουσίες αλλά αποδείχθηκε (πολιτική) απάτη αφού …ούτε κατάθεσε την πρόταση στην Περιφέρεια χάνοντας την προθεσμία και ούτε επιβεβαιώθηκε η υπόσχεση του πως …του υποσχέθηκε η Κράτσα πως σε δύο μήνες θα μπορεί «να την καταθέσει πάλι»!

 Φιάσκο οι αλλεπάλληλες δηλώσεις του Μινέτου για «έξυπνες» μελέτες και «έξυπνα» παρκόμετρα, που πρόκειται να υλοποιηθούν!

• Φιάσκο οι συνεχείς υποσχέσεις Θεόφιλου και σία ότι …«αναθέσαμε μελέτη», «έτοιμη η μελέτη», «υλοποιείται η μελέτη» και πάει λέγοντας!

• Φιάσκο τα αλλεπάλληλα δημοσιεύματα του Ολιγαρχικού συστήματος με πρώτη και καλύτερη τη ναυαρχίδα!

• Φιάσκο και οι καλές προθέσεις του Θεόφιλου με την αποκάλυψη πως δεν τον ενδιαφέρει να λυθεί το κυκλοφοριακό στο Αργοστόλι αφού το φορτώνει με διώροφα λεωφορεία, άλλα δύο τρενάκια και άμαξες!

Θα σταθούμε σε δύο μόνο σημεία που αντλήσαμε από την 5ωρη συνεδρίαση που κατέληξε σε άλλο ένα σόου του Θεόφιλου!

Πρώτο: Η περιβόητη μελέτη Κωνσταντινίδη που πληρώθηκε 23 χιλιάρικα από το Λιμενικό Ταμείο και όλο εξαγγελλόταν η εφαρμογή της από την συζήτηση στο Δ.Σ. αποδείχθηκε …άχρηστη και δεν πρόκειται να υλοποιηθεί!

Ο Θεόφιλος το επιβεβαίωσε με την σιωπή του όταν τέθηκε το θέμα από διάφορους συμβούλους!

Δεύτερο: Και η τωρινή μελέτη Ευσταθιάδη που κόστισε 40 χιλιάρικα …πάσχει! Οι προτάσεις της που υιοθετούν και κάποιες από τις προτάσεις της μελέτης Κωνσταντινίδη δεν έπεισαν! Ακόμη και ο Σαμούρης ακούστηκε να έχει ενστάσεις για την επί πλέον επιβάρυνση της οδού Μομφεράτου που προτείνεται. Οι τρεις δε μηχανικοί από το ΤΕΕ που παραβρέθηκαν (μετά μάλιστα από δημόσια καταγγελία το πρωί της συνεδρίασης ότι …δεν είχε καλεστεί το ΤΕΕ – αν είναι δυνατόν!), η πρόεδρος Αγγελική Κοκκολιάδου και οι μηχανικοί Μπεργιάτος και Κατσούρης εξέφρασαν ισχυρές επιφυλάξεις για την αξιοπιστία της μεθοδολογίας που χρησιμοποιείται από τον μελετητή.

Από δω και πέρα η Β’ Φάση που παρουσιάστηκε θα παραληφθεί από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου και θα ακολουθήσει η Γ’ Φάση η οποία πρέπει να έχει παραδοθεί μέχρι τέλη Μαΐου. Από κει και πέρα για να εφαρμοστούν οι προτάσεις είναι άγνωστο αφού θα πρέπει να εγκριθούν πρώτα από την Αποκεντρωμένη. Κάτι που δεν αναμένεται άμεσα. Ύστερα το να εφαρμοστούν μέσα στο καλοκαίρι είναι χλωμό! Σε κάθε περίπτωση ο Θεόφιλος έδειχνε προβληματισμένος κλείνοντας τη συνεδρίαση… Δεν είναι απίθανο στα 23 χιλιάρικα που πήγαν στον βρόντο για τη μελέτη Κωνσταντινίδη που κατέληξε σε κάποιο συρτάρι να προστεθούν και τα 40 χιλιάρικα της μελέτης Ευσταθιάδη, σύνολο 63 χιλιάρικα που δεν τα λες και λίγα και κυρίως τεράστιο το πολιτικό κόστος για τον Θεόφιλο που πάει για την τελική ευθεία της δημοτικής του θητείας με ένα μεγάλο κόστος για το τίποτα που έπραξε για το υπ’ αριθμό ένα πρόβλημα του κυκλοφοριακού και μάλιστα με χρηματικό κόστος …63.000 ευρώ!