Η απεργία των πλοίων στάθηκε εμπόδιο στο να φτάσει χθες η κεντρική δοκός της Γέφυρας του Χάρακα στη θέση της και να μπει το μεγάλο έργο στην τελική ευθεία της πραγματοποίησής του.
Η κεντρική δοκός, δηλαδή η «καρδιά» της Γέφυρας, παρέμενε μέσα σε φορτηγό στο λιμάνι της Κυλλήνης και αμέσως μετά τη λήξη της απεργίας θα φύγει για τον προορισμό της. Η κεντρική δοκός είναι στο λιμάνι της Κυλλήνης φορτωμένη σε νταλίκα ειδικού φορτίου των «Μεταφορών Αλυσανδράτος». Η δοκός φορτώθηκε χθες το πρωϊ στην νταλίκα από την ΒΙΠΕ Πατρών και το εργοστάσιο Κ. Λαριομάτης Α.Ε.
Εντός της ερχόμενης εβδομάδας αναμένεται να φθάσουν στην Κεφαλονιά η κεντρική δοκός οι υπόλοιπες βάσεις της Γέφυρας και εν συνεχεία τα υπόλοιπα τμήματα. O αντιπεριφερειάρχης κ. Παναγής Δρακουλόγκωνας, ο οποίος ρωτήθηκε χθες βράδι από τον «Η», ανέφερε ότι «με το που θα έρθει η κεντρική δοκός, η Γέφυρα θα αρχίσει να στελιάζεται και μέσα σε δέκα μέρες, το πολύ μέσα στο 2016, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί».
Αφού «πέσει» η Γέφυρα θα πέσει άσφαλτος από πάνω, ενώ θα φτιαχτεί και ένας διάδρομος για τους πεζούς.
Χθες το πρωϊ, με το φέρι «Ιόνιο Πέλαγος» κατέφθασαν στο Φισκάρδο δύο τεράστιοι γερανοί της εταιρείας Γ. Λαυτιώτη που θα εγκαταστήσει την σιδερογέφυρα στον Χάρακα. Με το ίδιο πλοίο ήρθαν επίσης στο νησί μας και τέσσερα φορτηγά που μετέφεραν τα παρελκόμενα των γερανών.

