Η Coca-Cola δίπλα στις ανάγκες του καταναλωτή

Εδώ και 132 χρόνια οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο αγάπησαν τη μοναδική γεύση της Coca-Cola και αυτό την οδήγησε να είναι ψηλά στις προτιμήσεις τους.

Καθώς όμως ο κόσμος αλλάζει ραγδαία όπως και οι επιθυμίες των καταναλωτών, η Coca-Cola αναζητά νέους τρόπους να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στις καρδιές τους και να απαντήσει στις νέες τους ανάγκες.

Καθώς οι καταναλωτές αναζητούν έναν πιο φυσικό και υγιεινό τρόπο ζωής, η αγορά των αναψυκτικών, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση δείχνει εδώ και κάποια χρόνια σαφή στροφή προς επιλογές με μειωμένη ζάχαρη και θερμίδες. Τελευταία υποκατηγορία που δημιουργήθηκε είναι εκείνη με υποκατάσταση της ζάχαρης, εν μέρει, από το φυσικό γλυκαντικό στέβια.

Ένα μοναδικό προϊόν για πιο sophisticated επιλογές!
Η Coca-Cola διαχρονικά εστιάζει στις επιθυμίες των καταναλωτών. Ανταποκρινόμενη στην τάση των Ελλήνων καταναλωτών να επιλέγουν και να καταναλώνουν όλο και περισσότερο προϊόντα με στέβια, παρουσίασε το 2017 μία νέα επιλογή στην κατηγορία αναψυκτικών με μηδέν θερμίδες, την Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Πρόκειται για το 5ο μέλος της οικογένειάς της Coca-Cola στην Ελλάδα το οποίο ήρθε για να αυξήσει τις επιλογές της Coca-Cola στην κατηγορία των μηδενικών θερμίδων.

Η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η χώρα μας το παρουσίασε πρώτη παγκοσμίως, με την παραγωγή του να γίνεται στο Mega plant Σχηματαρίου, ενώ το 2018 το προϊόν συνέχισε το ταξίδι του και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως για παράδειγμα η Ιταλία.

Η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια απευθύνεται σε καταναλωτές που κάνουν πλέον πιο sophisticated επιλογές στη διατροφή τους. Είναι ευαισθητοποιημένοι σε θέματα wellness και ακολουθούν τις τάσεις της ευζωίας. Παράλληλα όμως, τους ενδιαφέρει να μην συμβιβάζονται στο θέμα της γεύσης και να μην θυσιάζουν την απόλαυση που μπορεί να έχουν από ένα αναψυκτικό. Γι΄ αυτό και δημιουργήθηκε η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια η οποία με την γευστική της υπεροχή διατήρησε την υπέροχη γεύση της Coca-Cola.

Για τις ανάγκες επικοινωνίας και προβολής του προϊόντος επιλέχθηκε μία καθαρά ελληνική καμπάνια, γεγονός το οποίο αποτελεί εξαίρεση για την εταιρεία. Έχοντας στην καρδιά της καμπάνιας την υπέροχη γεύση Coca-Cola και την μοναδικότητα της Ελλάδας, η εταιρεία στήριξε τον ελληνικό χαρακτήρα του προϊόντος με ένα 100% ελληνικό πλάνο marketing.

Σημαντική διάκριση της καμπάνιας Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια
Η καμπάνια με concept «Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή τα απολαμβάνεις φυσικά με τα μάτια κλειστά» κερδίζοντας, στις 11 Δεκεμβρίου, σημαντική διάκριση στο θεσμό των Effie Awards, στην κατηγορία «Μη αλκοολούχα ποτά» ανέδειξε τη δυναμική του προϊόντος καθώς πέτυχε πολύ υψηλά νούμερα τόσο σε awareness, όσο και σε πωλήσεις φέρνοντας πολλούς νέους καταναλωτές στην κατηγορία.

Υπενθυμίζεται πως τα Effie Hellas βραβεύουν καμπάνιες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που διακρίθηκαν για την αποτελεσματικότητά τους, και διοργανώνονται από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

Η αγορά
Πιστεύοντας στον υγιή ανταγωνισμό και ως leader στην κατηγορία των αναψυκτικών, η εταιρεία Coca-Cola, με το συγκεκριμένο προϊόν, στόχευσε στρατηγικά, από την πρώτη στιγμή, να μεγαλώσει την αγορά των αναψυκτικών. Και αυτό γιατί πιστεύει και έχει αποδείξει ότι μόνον με την είσοδο νέων καταναλωτών στον κλάδο των αναψυκτικών υπάρχει χώρος ανάπτυξης όλων, με μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

Και το πέτυχε: η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια ενάμιση χρόνο μετά την πρώτη της παρουσίαση έχει καταφέρει να προσελκύσει νέους καταναλωτές στην κατηγορία των αναψυκτικών, με το 30% του όγκου πωλήσεων να προέρχεται από καταναλωτές που προηγουμένως δεν έπιναν αναψυκτικά (πηγή: KANTAR, Household Panels).

Κατέχοντας πλέον το 1/3 της αγοράς αναψυκτικών με Στέβια και διαθέτοντας ένα σημαντικό δίκτυο διανομής, η Coca-Cola επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας, έχοντας πάντα ως βασικό στόχο την είσοδο νέων καταναλωτών στην κατηγορία των αναψυκτικών.

Επιπλέον, η Coca-Cola λαμβάνοντας υπόψη της την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να επιλέγουν προϊόντα με στέβια, προχώρησε στην επέκταση της χρήσης του συστατικού στέβια και σε άλλα αναψυκτικά όπως η Fanta. Με αυτόν τον τρόπο, η Coca-Cola προσφέρει στους καταναλωτές ακόμη περισσότερες επιλογές προκειμένου να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους αναψυκτικά με λιγότερη ζάχαρη και με λίγες ή καθόλου θερμίδες.

(iefimerida.gr)