Σήμερα στις 6 το πρωϊ αρχίζει η νέα 48ωρη πανελλαδική απεργία στα πλοία, όπως αποφάσισε η Πανελλήνια Ναυτική Oμοσπονδία (ΠΝO), με αιχμή το φορολογικό.

Συγκεκριμένα, τα πλοία όλων των κατηγοριών θα μείνουν δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας από τις 6 το πρωί σήμερα έως και τις 06.00 της Κυριακής 4 Δεκεμβρίου, με προοπτική κλιμάκωσης της κινητοποίησης.

Σύμφωνα με την ΠΝO, «οι έλληνες ναυτικοί, αντί να έχουν μηδενική φορολόγηση, λόγω της ιδιομορφίας και των ιδιαίτερα σκληρών και ανθυγιεινών συνθηκών του επαγγέλματος και της ανεκτίμητης προσφοράς τους στην εθνική οικονομία, έχουν ήδη υποστεί μέχρι σήμερα εξοντωτική αύξηση της φορολογίας του εισοδήματός τους».

Υπενθυμίζεται ότι ήδη η ΠΝO έχει εξαγγείλει 24ωρη πανελλαδική και την ερχόμενη Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου, με αίτημα τη διασφάλιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των ελλήνων ναυτικών και την εξαίρεσή τους από τις επίμαχες διατάξεις του Νόμου Κατρούγκαλου (4387/2016).

 


«Νίκος Καββαδίας»: Στηρίζουμε τις αποφάσεις της ΠΝΟ


Κατανοούντες τις επιπτώσεις των απεργιών των ναυτικών στην διακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων έχουμε αποδείξει πως τις χρησιμοποιούμε με φειδώ και σε έσχατη ανάγκη, αναφέρει σε χθεσινή του ανακοίνωση ο Σύλλογος Ναυτικών Κεφαλονιάς «Νίκος Καββαδίας».

Και συνεχίζει:

Δυστυχώς οι αναρμόδιοι «αρμόδιοι» δεν μας αφήνουν άλλη επιλογή από το να τις επαναλαμβάνουμε όλο και πιο συχνά. Έτσι μετά από αυτήν της 24/11 και την εξαγγελθείσα για τις 8/12 η ΠΝΟ αποφάσισε την πραγματοποίηση ακόμη και μιας 48 ωρης από 06.00 της 2/12 έως 06.00 της 4/12.

Οι ναυτικοί της Κεφαλονιάς δια του συλλόγου μας «ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ» εκφράζουμε την απόλυτη στήριξη των αποφάσεων της ΠΝΟ που προσπαθεί να σταθεί κυματοθραύστης απέναντι στο συνεχιζόμενο καταστροφικό για τον κλάδο μας τσουνάμι των παράλογων και εγκληματικών αποφάσεων της Κυβέρνησης, η οποία αντί να κυνηγήσει την φοροδιαφυγή, την εισφοροδιαφυγή, την μη απόδοση του ΦΠΑ, το λαθρεμπόριο καυσίμων και τόσα άλλα που προφανέστατα δεν θέλει να θίξει, συνεχίζει να καταστρέφει ένα κλάδο που συνεχώς ξελάσπωνε την χώρα και θα μπορούσε να κάνει το ίδιο μονίμως, αν καταλάβαινε την ιδιομορφία και την σκληρότητα του ναυτικού επαγγέλματος.

Αντίθετα, μετά την διάλυση του ΝΑΤ και του ΚΕΑΝ, την συνεχή μείωση των οργανικών συνθέσεων στα καράβια, τον ευτελισμό των συντάξεων και την μελλοντική σχεδόν εξαφάνισή τους, την άλωση της ακίνητης περιουσίας των ταμείων μας, την οξυνόμενη ανεργία του κλάδου, την ανασφάλιστη εργασία στα καράβια, την υποβάθμιση της ιατροφαρμακευτικής μας περίθαλψης, έρχεται τώρα να αυξήσει την φορολογία των εισοδημάτων των ναυτικών, πέραν της ισχύουσας, που με τις διαφόρου τύπου εισφορές φθάνει το 55%. Εισόδημα των ναυτικών που τις συνθήκες απόκτησης του είναι αδύνατο να κατανοήσει όποιος δεν τις έχει ζήσει ο ίδιος.

Το Δ.Σ.

agalma-kabbadias