H νεκρή εδώ και 11 χρόνια Γεφυρα Αργοστολίου, φόρεσε τον τελευταίο καιρό, την οριστική της ταφόπλακα, με ένα έργο-έκτρωμα, το …«όραμα» του οποίου εξυφάνθη μέσα στα άδυτα των δωματίων του αλήστου μνήμης πρώην γ. γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού Χρήστου Ζαχόπουλου, ο οποίος, ως γνωστόν, απασχόλησε το Πανελλήνιο με τις ερωτικές του ακκολασίες, πέφτοντας μάλιστα και από τον 4ο οροφο, όπου και διεσώθηκε…
Τώρα το Υπουργείο ετοιμάζεται να παραδώσει -κατά πάσα πιθανότητα στο Δήμο Κεφαλονιάς, λόγω περιοχής- το έργο έκτρωμα, τη στιγμή που ο δήμαρχος κ. Αλέξανδρος Παρίσης εξελέγη με «σημαία» τη μονοδρόμηση της Γέφυρας για τα οχήματα.
Κι ενώ τα τελευταία χρόνια, διάφοροι τοπικοί πολιτικοί παράγοντες, όταν ετίθετο το ερώτημα «τι θα γίνει με την κυκλοφορία των οχημάτων στην Γέφυρα», απαντούσαν …«ας φτιαχτεί πρώτα και μετά θα συζητήσουμε για την χρήση της», τώρα ευρίσκονται, όχι μόνον ενώπιον της απαντήσεως που θα δώσουν στο μεγάλο αυτό ερώτημα, αλλά παράλληλα έχει προκύψει και το πρόβλημα του έργου-εκτρώματος, που έγινε κάτω από τις οδηγίες των υπευθύνων του ΥΠ.Πο και οι κακοτεχνίες του έχουν ξεσηκώσει τον κόσμο!
papadatos xristos kaliΤο στέλεχος της ανάδοχης εργοληπτικής εταιρείας κ. Αννα Ζαπάντη μας είπε χθες ότι «η Εργοληπτική Εταιρεία Μαρούλης Α.Ε. τήρησε κατά γράμμα κατά την εκτέλεση του έργου τις εντολές των μελετητών του ΥΠ.Πο. και έγινε πιστή εφαρμογή της μελέτης». Μάλιστα, οι μηχανικοί και υπεύθυνοι του ΥΠ.Πο για το έργο της Γέφυρας, σε τακτικά χρονικά διαστήματα ερχόντουσαν με κλιμάκια στην Κεφαλονιά και έκαναν επιτόπιο έλεγχο και αυτοψία επί της Γέφυρας, αλλά και επέβλεπαν την πορεία και εξέλιξη του έργου. οι ίδιοι δε, ενέκριναν όλα τα υλικά και την τεχνογνωσία που χρησιμοποιήθηκαν, από την αρχή έως το τέλος του έργου.
Oπως προκύπτει από μιά πρώτη έρευνα που κάναμε, οι κακοτεχνίες συνίστανται στα εξής:
Κάποιες καμάρες της Γέφυρας είναι «πεσμένες» και δεν έχουν το ίδιο άνοιγμα (τόξο) με τις υπόλοιπες, ενώ δεν επισκευάσθηκε σωστά η πανάσχημη «κούρμπα» της πρώτης καμάρας στου Αριστοφάνη.
Το χρώμα της Γέφυρας δεν είναι ομοιογενές, ενώ πάνω απ’ τις καμάρες έχουν μπει υλικά έντονου άσπρου χρώματος.
Τα Φώτα που έχουν μπει είναι φθηνιάρικα, φώτα που μπαίνουν σε σοκάκια μικρών δρόμων, εντελώς αντιαισθητικά και σε ύψος που θα είναι επιβλαβή για το οικοσύστημα της Λιμνοθάλασσας (χελώνες, φώκιες, πουλιά, κ.λπ.).
Τα περισσότερα στηθαία δεν έχουν γίνει από πορόλιθο, όπως τα παλιά στηθαία, αλλά έχουν τρία-τέσσερα διαφορετικά υλικά και χρώματα.
οι κυβόλιθοι του δαπέδου είναι εντελώς αντιαισθητικοί και μάλιστα την ακαταλληλότητά τους την κατήγγειλε στο ΥΠ.Πο ο αντιδήμαρχος κ. Διον. Λυκούδης.
Το κεφάλι (καπέλο) της Κολώνας έχει κοπεί και είναι εγκατελειμένο στο δάπεδο του οβελίσκου.
Υπάρχουν πληροφορίες ότι ενδέχεται ο δήμαρχος κ. Αλέξανδρος Παρίσης να μη δεχθεί την παραλαβή του έργου αυτού, λόγω των κακοτεχνιών, αλλά, κυρίως, λόγω του ότι πρέπει να βρεθεί τρόπος η Γέφυρα να δεχθεί ελαφρά Ι.Χ., σύμφωνα με τις προεκλογικές δεσμεύσεις του δημάρχου.

Ο …ερωτύλος Ζαχόπουλος
183
Οι καμάρες της Γέφυρας. Αλλες μεγάλες, άλλες καθισμένες
Η πανάσχημη «κούρμπα» στου Αριστοφάνη παρέμεινε…
Στηθαία …πολλών ειδών, διαλέχτε…
190
Της …άλλαξαν τα φώτα
197
Πανάσχημοι κυβόλιθοι
201
Η …ακέφαλη Κολώνα, της οποίας η κεφαλή κείτεται επί της βάσεως, έτοιμη να …βουτήξει στα νερά…
198
Στηθαία …πολλών ειδών, διαλέχτε…
202
Η …ακέφαλη Κολώνα, της οποίας η κεφαλή κείτεται επί της βάσεως, έτοιμη να …βουτήξει στα νερά…