Μονής κατεύθυνσης, στις δύο άκρες πρέπει να μπούνε ράμπες γιατί είναι 60 εκ. πάνω από έδαφος, στα δύο άκρα της «τρακάρει» με το βουνό και χρειάζονται εγκοπές, δεν θα σηκώνει οχήματα πάνω από 20 τόννους, ενώ θα υπάρχει μεγάλη δυσκολία στο στρίψιμο (μανούβρα) για όσα περνάνε. Τα αυτοκίνητα τώρα διέρχονται από τη Γέφυρα που έφτιαξε το 1943 ο …Χίτλερ!
ΑΧΡΗΣΤΗ είναι, επί της ουσίας, η Γέφυρα που αυτές τις μέρες στήνεται από το Στρατό στο Χειμωνικό, στη θέση της Γέφυρας που κατέρρευσε από τον «Ιανό», ενώ η κυκλοφορία εκεί γίνεται από την παλιά Γέφυρα που είχε φτιάξει ο …Χίτλερ!
Όπως είπε χθες στον «Η» ο εργολάβος Γιώργος Βαγγελάτος που την επισκέφθηκε, η Γέφυρα πού στήνεται:
1) Είναι μονής κατευθύνσεως και για να περάσουν από κει τα οχήματα πρέπει να μπούνε ράμπες, επειδή είναι ανυψωμένη από το έδαφος και 60 εκατοστά.
2) Και στις δύο άκρες της «τρακάρει» με το βουνό, στο οποίο πρέπει να γίνουν εγκοπές.
3) Δεν θα σηκώνει οχήματα πάνω από 20 τόνους, δηλαδή δεν θα μπορούν να περάσουν από εκεί νταλίκες, μεγάλα λεωφορεία και μεγάλες μπετονιέρες, ενώ όσα περνάνε, θα στρίβουν με δυσκολία.
Το εκπληκτικό είναι ότι από το Χειμωνικό περνάνε τώρα οχήματα τα οποία χρησιμοποιούν τη Γέφυρα που είχε φτιάξει ο …Χίτλερ το 1943 και την οποία δεν γκρέμισε ο Ιανός, παρά το ότι αυτή την «έβρισκε» το ρέμα πριν τη σύγχρονη που που κατασκευάστηκε το 1970 και η οποία κατέρρευσε!
Πάντως, όλα δείχνουν ότι αυτή η …άχρηστη και «προσωρινή» γέφυρα Bailey θα παραμείνει εκεί άγνωστο για πόσο, καθ’ ότι όλοι ξέρουμε ότι στην Ελλάδα η ρήση …«ουδέν μονιμότερον του προσωρινού», συνήθως επιβεβαιώνεται.