Μία σημαντική διάλεξη έδωσε χθες στο ΤΕΙ Ιονίων ο επιχειρηματίας της επικοινωνίας κ. Παύλος Παπαδάτος, αναφερόμενος αναλυτικά στο τι είναι επικοινωνία και τι πολιτική.
Στην πολιτική έκανε μία αναδρομή στην κωδικοποίησή της ξεκινώντας από το 2050 π.χ. έως και τον Χρυσό Αιώνα του Περικλέους. Στην συνέχεια ο κ. Παπαδάτος εξήγησε λεπτομερώς τι περιλαμβάνει μία πολιτική καμπάνια και πως δομείται η επικοινωνιακή της στρατηγική. Εκεί αναφέρθηκε διεξοδικά στα μέσα τα οποία χρησιμοποιούνται και έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ακολουθώς ανέπτυξε πέντε πολιτικά spots. Συγκεκριμένα δύο της Αμερικής, του Μπαράκ Oμπάμα, και του Ντόναλτ Τραμπ, και τέσσερα της Ελλάδας, του Ποταμιού, του Θεοδωράκη, και δύο της Νέας Δημοκρατίας, (Σαμαρά). Ακόμη ο κ. Παπαδάτος εδειξε με ένα άκρως ευφυή και πρωτότυπο τρόπο πως γίνεται η χρήση του Direct Mail, ενώ έδωσε και παραδείγματα για το πώς αναπτύσσονται οι επικοινωνιακοί άξονες, η δημιουργική στρατηγική και το δημιουργικό υλικό μιας πολιτικής καμπάνιας.
Αυτό που όμως εντυπωσίασε ήταν η τεχνική της παρουσιάσεως που έγινε με το επαγγελματικό πρόγραμμα prezzi. Τι διάλεξη του κ. Παπαδάτου παρακουλούθησαν με ενδιαφέρον τοπικοί πολιτικοί αξιωματούχοι, καθηγητές, φοιτητές και απλοί πολίτες.
Tην διάλεξη παρακολούθησε με ιδιαίτερη προσοχή ο Πρόεδρος του Τόπου και των επενδυτών κ. Παναγής Σιμωτάς, ο οποίος και συνεχάρει τον ομιλούντα
