Μεταξύ των άλλων άκουσα ότι θα σχηματιστεί επιτροπή ειδικών για να εξετάσει τους λόγους για τους οποίους δημιουργήθηκε το μπάχαλο στον νομό Αττικής, από έναν χιονιά που είχε προαναγγελθεί πριν από ημέρες. Σας υπενθυμίζω ότι από το 2006 έως και σήμερα είχαμε άλλες τέτοιες 15-16 επιτροπές, με αντικειμενικό σκοπό να εντοπίσουν αυτό που έβλεπε ακόμη και ένας θεότυφλος! Ότι δηλαδή για τα πάντα ήταν και είναι υπεύθυνο το θλιβερό μας κράτος. Πάντως ευελπιστώ ότι στη νέα επιτροπή δεν θα προεδρεύει ο συμπαθής μεν αλλά μάλλον εντελώς ανυποψίαστος κύριος Στυλιανίδης!

     Αυτές τις ημέρες έγιναν πολλά πράγματα που αδυνατώ να αντιληφθώ. Ένα από αυτά είναι η λυσσαλέα επίθεση ενάντια στην διοίκηση ή τέλος πάντων ενάντια στους σημερινούς μεγαλομετόχους της Αττικής Οδού. (Αν δεν κάνω λάθος είναι Ολλανδοί)

     Φυσικά και έχει μεγάλη ευθύνη η διοίκηση της Αττικής Οδού για τον εγκλωβισμό των οδηγών. Ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας δεν ήταν όμως εκείνος που δεν επέτρεψε στην Αττική Οδό να απαγορεύσει την είσοδο των φορτηγών, όπως είχε ζητήσει η διοίκηση της; H Τροχαία της Αττικής Οδού που επέτρεπε την είσοδο των ανυποψίαστων οδηγών να μπαίνουν σε αυτήν χωρίς χιονοαλυσίδες δεν ευθύνεται; Δηλαδή ετοιμαζόμαστε για τα ίδια λάθη; Και καλά λοιπόν να αποζημιωθούν οι 3.5 χιλιάδες οδηγοί που αποκλείστηκαν στην Αττική Οδό. (Δεν έβλεπαν το χιόνι; Είχαν χιονοαλυσίδες); Τα 3.500.000 όμως άτομα που αποκλείστηκαν στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας ποιος θα τα αποζημιώσει; Για τις εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά που έμειναν χωρίς ρεύμα για 4 ολόκληρες ημέρες όπως και εγώ μαζί με την παρακείμενη πρεσβεία του Βατικανού, μέσα στην καρδιά του Παλιού Ψυχικού, ποιος θα μας αποζημιώσει; Οι Δήμοι δεν είναι υπεύθυνοι σύμφωνα με τον «Ξενοκράτη» να κρατούν τους δρόμους τους ανοικτούς σε περιπτώσεις χιονοπτώσεων; Φταίει λοιπόν και για αυτό το μπάχαλο η Kυβέρνηση; (Ο δήμος μάλιστα Ψυχικού και Φιλοθέης που υποτίθεται ότι είναι ο πλέον πλούσιος δήμος πως έγινε και για τέσσερεις ημέρες ήταν κλειστοί οι δρόμοι του); Η περιφέρεια που σύμφωνα με τον Ξενοκράτη είναι υπεύθυνη και για τις κεντρικές λεωφόρους σε περίπτωση βαριάς χιονόπτωσης δεν έχει ευθύνη; Τα εκχιονιστικά άρματα που είχε παρατάξει και επιδείκνυε ο κύριος Πατούλης, όπως παρατάσσει τα άρματα του ο Κιμ Γιονγκ Ουν, πως θάφτηκαν και αυτά στο χιόνι, αντί να ξεθάψουν εμάς; Φταίει και σε αυτόν η κυβέρνηση; Η αστοχία της Αττικής Οδού λοιπόν μας μάρανε; Aν αυτή η αστοχία της Αττικής Οδού ήταν το μοναδικό μας πρόβλημα θα έλεγα ότι έχουμε το πλέον οργανωμένο κράτος της Eυρώπης! Φευ! Αλλού είναι το τεράστιο πρόβλημά μας που μόνο τυφλοί δεν το βλέπουν.

     Το πρόβλημα είναι διαχρονικό και καμία κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να το διορθώσει μέσα σε δύο χρόνια, αλλά και να αλλάξει κάπως και την κουλτούρα μας…

     Μιας όμως και μιλάμε για ηλεκτρικό ρεύμα, χιλιάδες συμπατριώτες μας, εδώ και καιρό, είναι ουσιαστικά χωρίς την χρήση του, λόγο του δυσθεώρατου κόστους του, και έχω μία απορία: Πως Πολωνία και Γερμανία που έχουν βαριά βιομηχανία κατόρθωσαν και πήραν δεκαετή παράταση για την χρήση λιγνίτη, όπου συμπεριλαμβανομένου ακόμη και του προστίμου για την χρήση του, το κόστος παραγωγής ρεύματος του είναι κατά 50% χαμηλότερο από όσο κοστίζει σε εμάς η πράσινη ενέργεια; Μήπως το θέμα της πράσινης ενέργειας θα μπορούσαμε να το αναπτύξουμε πιο σταδιακά; Δεν πιστεύω ότι η ανύπαρκτη δική μας βιομηχανία θα μολύνει τον πλανήτη. Σε κάθε περίπτωση το κράτος μας έχει ανάγκη επανίδρυσης. Αλλά με μονιμότητες… ουσιαστικές αλλαγές δεν γίνονται. Έτσι, πολύ φοβάμαι ότι το καλοκαίρι θα κάνουμε τον σταυρό μας να βρέξει για να σβήσουν οι φωτιές, και το χειμώνα να βρέξει για να λιώσουν τα χιόνια ώστε να ανοίξουν οι δρόμοι.

     Σημείωση: Το έγραψα ξανά. Έθνος έχουμε, χώρα έχουμε, κράτος δεν έχουμε. (Η προσπάθεια του Ιωάννη Καποδίστρια ακόμη περιμένει συνέχεια… Θα τα καταφέρει άραγε ο Κυριάκος Μητσοτάκης);