Το πρόγραμμα της παράταξης «Επιχειρούμε Μαζί» με επικεφαλής τον Τάσο Καλογηράτο για τις εκλογές του επιμελητηρίου έχει ως ακολούθως:
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ
• Πλατφόρμες ανοικτής πρόσβασης για τις δράσεις, τα έσοδα, τα έξοδα και τις αποφάσεις του Επιμελητηρίου.
• Δημοσιοποίηση πρακτικών και αποφάσεων.
• Δημοσιοποίηση οικονομικών καταστάσεων.
• Απολογισμός του έργου της Διοίκησης με χρήση συγκεκριμένων δεικτών απόδοσης ανά τομέα.
• Δημιουργία ανοικτών διαβουλεύσεων και αξιολογήσεων, συμβουλευτικά συμβούλια με συμμετοχή μελών.
• Διαρκής αξιολόγηση και βελτίωση των δράσεων μέσω ανατροφοδότησης από τα μέλη.
• Θέσπιση και προώθηση Κώδικα Δεοντολογίας.
• Συνεχής ενημέρωση για παροχές και υπηρεσίες.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ
• Γραφείο Επιχειρηματικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων.
• Νομική και φορολογική υποστήριξη.
• Δημιουργία Κέντρου Διαμεσολάβησης.
• Χρηματοοικονομική υποστήριξη και ενημέρωση για διαθέσιμα χρηματοδοτικά προγράμματα.
• Πρόσβαση σε ευρωπαϊκά προγράμματα για ενίσχυση των επιχειρήσεων.
• Ημερίδες και σεμινάρια ορθών πρακτικών επιχειρηματικότητας, mentoring και coaching.
• Υποστήριξη στη ψηφιακή μετάβαση.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
• Ψηφιακή στρατηγική για την προώθηση του προορισμού μέσω social media.
• Προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού.
• Προώθηση εναλλακτικών περιόδων τουρισμού (επέκταση τουριστικής περιόδου).
• Αναβάθμιση του Website του Επιμελητηρίου.
• Δημιουργία content (φωτογραφίες & video) για ελεύθερη χρήση από τις τουριστικές επιχειρήσεις.
• Συμβολή του Επιμελητηρίου στη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Marketing Προορισμού (DMO) και συμμετοχή στη λειτουργία του.
• Συμμετοχή σε εγχώριες και διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
• Προγράμματα επιμόρφωσης των επαγγελματιών τουρισμού με έμφαση στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.
• Στρατηγική προστασίας & ανάδειξης του περιβάλλοντος
• Ανάδειξη των μοναδικών πλεονεκτημάτων της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης σε σχέση με άλλους τουριστικούς προορισμούς.
ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ
• Προώθηση συνεργειών μεταξύ τουριστικών καταλυμάτων, εστιατορίων, εμπορικών καταστημάτων και άλλων τοπικών επιχειρήσεων για την παροχή ολοκληρωμένων πακέτων τουριστικών υπηρεσιών.
• Προσέλκυση Low Cost εταιριών για επέκταση της τουριστικής περιόδου.
• Επικοινωνία με τους Δήμους Κεφαλονιάς- Ιθάκης και την Περιφέρεια για τη συνολική προβολή των brand name «Κεφαλονιά» και «Ιθάκη».
• Συνεργασία με κρατικούς φορείς και διεθνείς οργανισμούς.
• Δημιουργία ψηφιακής κοινότητας με online πλατφόρμες συνεργασίας.
• Συνεργασία με άλλα Επιμελητήρια της Ελλάδας και της Ευρώπης για μεταφορά τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών.
• Συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και άλλους φορείς για τη δημιουργία πάρκου νεοφυών επιχειρήσεων.