Aλλο ένα έργο οδικών υποδομών μεγάλης σπουδαιότητας στην Κεφαλονιά οδεύει στην ολοκλήρωσή του. Η κατασκευή του δρόμου της Κριτονούς ολοκληρώθηκε πριν από λίγο καιρό, η τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας σε διάφορα σημεία του οδικού δικτύου έχει επίσης ολοκληρωθεί, και μαζί, η Γέφυρα του Χειμωνικού, η οποία προχωρεί πολύ γρήγορα και πριν την τουριστική περίοδο θα έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία με την προϋπόθεση της εγκαιρης χρηματοδότησης του έργου.
Τα κολακευτικά σχόλια για το δρόμο της Κριτονούς, ο οποίος κατασκευάστηκε χωρίς να διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων, είναι πολλά, τόσο για την ποιότητα, όσο και για την διαπλάτυνση των ελιγμών, ειδικότερα από τους οδηγούς βαρέων οχημάτων, διότι σταμάτησαν οι ζημιές στα διαφορικά και σασμάν των οχημάτων τους.
Αυτό οφείλεται στην μελέτη εφαρμογής που έγινε με φροντίδα των Τεχνικών Υπηρεσιών της Κεφαλονιάς και της αναδόχου εργολήπτριας Εταιρείας Ι. ΜΑΡΟΥΛΗΣ Α.Ε., καθώς και τη συγκατάθεση των παρόδιων οικοπεδούχων και συγκεκριμένα των κ.κ. Ανδρέα Καππάτου, Παναγή Μεταξάτου και της οικογένειας του κ. Διονύση Κουλουμπή, που παραχώρησαν εκτάσεις πάνω από 5000 m2 χωρίς αποζημίωση, ώστε να διαπλατυνθεί ο δρόμος και να έχει κυκλοφοριακή και λειτουργική επάρκεια.
Μεγάλη συνεισφορά σ’ αυτό είχε το Υπουργείο ΥΠΟΔΟΜΩΝ, το οποίο ανέλαβε την επίβλεψη το 2021 και κατασκευή του έργου, αφού είναι και Προϊστάμενη Υπηρεσία και συγκεκριμένα η ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Ε.Υ.Δ.Ε. Κ.Σ.Σ.Υ. / Τ.Κ.Ε. ΑΘΗΝΑΣ, στην οποία προΐσταται ο κ. Δημήτριος Αναγνόπουλος, που λόγω της μεγάλης του εμπειρίας βοήθησε στην επίλυση πολλών τεχνικών προβλημάτων.
Σε συνάντηση με τον βουλευτή κ. Παναγή Καππάτο, αλλά και τον υπουργό κ. Χρήστο Σταϊκούρα προ ημερών, ο κ. Δ. Αναγνόπουλος διαβεβαίωσε ότι οι εργασίες στη Γέφυρα του Χειμωνικού προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και έχει όλες τις εγκρίσεις που απαιτούνται σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές της οδοποιίας. Η Γέφυρα έχει πλάτος 12 μ. με 1,5 μ. τα δύο πεζοδρόμια.
Παράλληλα, θα προχωρήσει και η κατασκευή του δρόμου του Μύρτου, επίσης με την επίβλεψη του Υπουργείου ΥΠΟΔΟΜΩΝ για λόγους τεχνικής επάρκειας, καθώς είναι ένα έργο με πολλές ιδιαιτερότητες λόγω του ενεργού σεισμικού ρήγματος που περνά στο μέσο περίπου του δρόμου αυτού.
Όλα τα παραπάνω είναι έργα μεγάλης σπουδαιότητας για την οδική ασφάλεια, αλλά και για την τουριστική ανάπτυξη της Κεφαλονιάς, καθώς ο δρόμος συνδέει την Βόρεια Κεφαλονιά με τη Νότια και κατά συνέπεια τουρίστες, τόσο από την Λευκάδα, τον Αστακό και τη Βόρεια Έλλάδα που φτάνουν στο νησί μας από το Φισκάρδο, αλλά και από την Νότια Ελλάδα από το λιμάνι της Σάμης, θα εξυπηρετούνται από τα έργα αυτά.
Δ.Δ.-