Από τους «Αετούς» εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Δημαρχιακά παραμύθια
Στις 23/5/2025 ήρθαν στην Κεφαλονιά τουριστικοί πράκτορες της Ισραηλινής εταιρείας SUNDOR και, σε μία επίσκεψη τεσσάρων ημερών στο νησί μας, επισκέφθηκαν τους Δήμους και φορείς του νησιού (Επιμελητήριο, Δήμους, Ένωση Ξενοδόχων κ.λπ.), καθώς και πλήθος επιχειρήσεων.
Η ανωτέρω εταιρεία προγραμμάτισε τις πτήσεις Τελ Αβίβ–Κεφαλονιά το 2023, τις ξεκίνησε το 2024 και τις συνεχίζει (φέτος) το 2025, χωρίς καμία συμμετοχή, βοήθεια ή προώθηση από πλευράς Δήμου.
Με την ευκαιρία, λοιπόν, μιας απλής εθιμοτυπικής επίσκεψης στο γραφείο του Δημάρχου (ανάμεσα σε δεκάδες άλλες), παρακολουθήσαμε τους πανηγυρισμούς της Δημοτικής Αρχής ότι δήθεν «έπεσαν οι υπογραφές» για τουριστική έκρηξη και, σύμφωνα με τις δηλώσεις του αρμοδίου Αντιδημάρχου, «… αυτό είναι μόνο η αρχή…».
Για να πανηγυρίσουμε, λοιπόν, κι εμείς μαζί με τους δημαρχιακούς, ρωτάμε:
Υπεγράφη κάποια συμφωνία μεταξύ Δήμου και της αεροπορικής εταιρείας EL-AL, της οποίας θυγατρική είναι η SUNDOR, συμφωνία που δεν την γνωρίζουμε;
Αν δεν υπάρχει καμία τέτοια συμφωνία (που αυτή είναι η αλήθεια), τότε προς τι οι ανακοινώσεις του τύπου «έπεσαν οι υπογραφές»;
Οι δηλώσεις του αρμοδίου Αντιδημάρχου Τουρισμού ότι «…αυτή είναι μόνο η αρχή…» μας δημιουργούν μία απορία:
Από το 2023 που προγραμμάτισε τις πτήσεις η EL-AL και τις ξεκίνησε το 2024, αυτός ανακάλυψε την αρχή τον Μάιο του 2025;

Ή μήπως, έξι χρόνια μετά την ανάληψη των καθηκόντων, ένοιωσε την ανάγκη να ασχοληθεί με την ανύπαρκτη τουριστική προβολή του νησιού, θεωρώντας ότι το ημερολόγιο γράφει 2019 και όχι 2025;
Μπορεί ο Δήμος να μας πει ποιες προωθητικές ενέργειες έκανε στην αφετηρία της γραμμής Τελ Αβίβ–Κεφαλονιά, που άνοιξε μόνη της τρία χρόνια πριν, φέρνοντας επισκέπτες στο νησί μας;
Προφανώς, καμία.
Αντί επιλόγου:
Όταν εκμεταλλεύεστε μία εθιμοτυπική επίσκεψη, ανάμεσα στις δεκάδες που πραγματοποίησαν οι Ισραηλινοί πράκτορες στο νησί μας, προκειμένου να θριαμβολογήσετε «περί δήθεν συνομιλιών» και να καλύψετε την ένδεια και ανικανότητα της Δημοτικής Αρχής να προωθήσει το νησί στον πλανήτη, τότε όσα παραμύθια και αν σερβίρετε δεν πρόκειται να σας σώσουν.
Το κακό είναι ότι δεν μπορούν να σώσουν την τοπική αγορά και οικονομία, η οποία φέτος σθενάζει περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά.
Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι ο τουρισμός δεν είναι επικοινωνιακό πυροτέχνημα.
Είναι σχεδιασμός, ευθύνη, γνώσεις και σκληρή δουλειά — λέξεις που, δυστυχώς, δείχνετε να αγνοείτε.
Όμως, με την ευκαιρία αυτή, να ξέρετε ότι:
Καμιά φορά τα παραμύθια τα σταματάει αυτός που τα ακούει… και όχι αυτός που τα λέει!!!
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ