Και μόνο η παράθεση των γεγονότων που παρατέθηκαν χθες και σχετίζονται με τα έργα και τις ημέρες του Ολιγαρχικού συστήματος Μιχαλάτου για την διαχείριση του ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥ προβλήματος αυτού του κυκλοφοριακού, όπως εύστοχα τέθηκε πρώτα φωνάζει ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και ύστερα …μυρίζει ΣΚΑΝΔΑΛΟ από 40 μίλια μακριά, πολύ περισσότερο όταν συνδυάζονται με πολλά άλλα περίεργα γεγονότα που παρατίθεται στη συνέχεια.

Ανάθεση από Λ. Ταμείο

για το κυκλοφοριακό

  Κάποια στιγμή εμφανίζεται στο προσκήνιο από το πουθενά κάποιος συγκοινωνιολόγος ονόματι Κωνσταντινίδης Σταύρος από την Θεσσαλονίκη στον οποίο ο Μιχαλάτος ως Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου (σιγά μην παραδώσει ποτέ «το χοντρό πορτοφόλι» του Ταμείου…) του κάνει απευθείας ανάθεση στις 29/6/2020 έναντι 23.064 ευρώ της εκπόνησης της μελέτης «ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ, ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΒΙΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ∆ΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΩΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ ΣΤΟ ∆ΗΜΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ» (ΑΔΑ: 6ΓΙΧΟΡΗ0-ΒΥΘ) και την ίδια ημέρα υπογράφεται η σύμβαση (ΑΔΑ: 9ΗΤΗΟΡΗ0-ΔΙΝ). Χρόνος παράδοσης σύμφωνα με την σύμβαση 45 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής της, δηλαδή θα έπρεπε να έχει παραδοθεί μέχρι 13/8/2020. Ανεξάρτητα του τι και πότε παραδόθηκε η μελέτη το ζήτημα είναι πως το Λιμενικό Ταμείο που έχει αρμοδιότητα ΜΟΝΟ στην παραλιακή περιοχή πλήρωσε μια μελέτη για την …πόλη του Αργοστολίου παράνομα και με πρόσχημα …την διακίνηση των επιβατών από τα κρουαζιερόπλοια (ποιο σαΐνι το σκέφτηκε ρε Θεόφιλε…) η οποία ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ!!!

43 χιλιάρικα για

…να ΜΗ ΛΥΘΕΙ το κυκλοφοριακό του Αργοστολίου!!!

  Το πόσο «στημένη» είναι η δουλειά με τον συγκεκριμένο συγκοινωνιολόγο φαίνεται από το γεγονός ότι την ίδια περίοδο (!!!) με την ανάθεση της (ΜΗ) μελέτης από τον Θεόφιλο ως πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου για το Αργοστόλι, ο Θεόφιλος ως δήμαρχος αναθέτει στον ίδιο συγκοινωνιολόγο άλλη μία μελέτη έναντι 20.000 ευρώ (19.709,68 για την ακρίβεια) για την Σκάλα!!! 23 λοιπόν χιλιάρικα για το Αργοστόλι, συν 20 για την Σκάλα και άλλα 30 χιλιάρικα όπως όλα δείχνουν στον ίδιο για τη νέα ανάθεση, κάνουνε …73 χιλιάρικα!!! Όμως και στον ίδιο συγκοινωνιολόγο να μην πάνε τα καινούργια 30 χιλιάρικα …τα 73 χιλιάρικα με ΑΑ (απευθείας αναθέσεις) δεν τα λες και λίγα!!! Και να λυνόταν το πρόβλημα με το κυκλοφοριακό στο Αργοστόλι θάλεγες ας είναι τα 43 χιλιάρικα! Αλλά τζίφος!!!

  Πεταμένα λεφτά…

  Ή κάνουμε λάθος κ. δήμαρχε;

Κομφούζιο στους δρόμους και χάος …

στα οικονομικά με τις αναθέσεις

για τις κυκλοφοριακές μελέτες!

  Ξαναγυρίζουμε όμως στη μελέτη του Λιμενικού Ταμείου για το Αργοστόλι.

Καταρχήν η μελέτη ΠΟΤΕ δεν δόθηκε στη δημοσιότητα και αυτό είναι ένα ΜΕΓΑΛΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ! Αντίθετα τα στοιχεία που βρήκαμε και φέρνουμε στο φως της δημοσιότητας είναι τα εξής:

  23/12/2020 ο συγκοινωνιολόγος με το χρηματικό ένταλμα 539/2020 (ΑΔΑ: ΩΙΑΖΟΡΗ0-ΕΓ3) πληρώνεται για την μελέτη 16.144,80 ευρώ και έξι μήνες αργότερα πληρώνεται με το ΧΕ 183/2021 (ΑΔΑ: 9Γ59ΟΡΗ0-8ΞΜ) το υπόλοιπο ποσό της σύμβασης 6.919,20 ευρώ. Επίσημη ανακοίνωση από το Δήμο και το Λιμενικό Ταμείο ΠΟΤΕ δεν υπήρξε. Κανένας δεν γνωρίζει …τι ακριβώς συμβαίνει γι’ αυτό και υπάρχει …χάος, κομφούζιο! Κομφούζιο στους δρόμους και χάος …στα οικονομικά με τις αναθέσεις της μιάς μελέτης μετά την άλλη. Δικά του αν ήταν τα λεφτά του Θεόφιλου αποκλείεται να έκανε τέτοια ασύδοτη διαχείριση!!!

Εδώ μελέτη, εκεί μελέτη,

που είναι η

(ακριβοπληρωμένη) μελέτη ρε παιδιά;

  «Η πλάκα» με το νέο ΣΚΑΝΔΑΛΟ για τις κυκλοφοριακές μελέτες είναι η ομολογία της ναυαρχίδας του Ολιγάρχη δημάρχου!

  Στις 19/1/2021 η ιστοσελίδα του Μιχαλάτου Inkefalonia δημοσιεύει κείμενο με τίτλο: «Παραδόθηκαν στο Δήμο Αργοστολίου συγκοινωνιακές μελέτες για τη βελτίωση του κυκλοφοριακού προβλήματος» όπου και μεταξύ των άλλων αναφέρεται πως «Παραδόθηκαν στο Δήμο Αργοστολίου δυο συγκοινωνιακές μελέτες για την αλλαγή της κυκλοφορίας στο Αργοστόλι και την Σκάλα», σύμφωνα με ανάρτηση του συγκοινωνιολόγου Σταύρου Κωνσταντινίδη στο Facebook.

Η εφαρμογή των δυο μελετών αναμένεται να δώσει λύση στο σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Αργοστόλι τα τελευταία χρόνια, ειδικά κατά τους τουριστικούς μήνες, αλλά και η Σκάλα με τις ιδιαίτερες ανάγκες της. Αναμένουμε το επόμενο διάστημα τη δημοσιοποίηση όσων προβλέπουν καθώς και τη διαβούλευση που θα ακολουθήσει. Έκτοτε πέρασαν …11 ολόκληροι μήνες και η μελέτη για το Αργοστόλι αγνοείται! Εδώ μελέτη, εκεί μελέτη, που είναι η (ακριβοπληρωμένη) μελέτη ρε παιδιά;

  Τα ερωτήματα

  Κλείνοντας παραθέτουμε τα ερωτήματα προς κάθε κατεύθυνση:

  1ον. Η μελέτη Κωνσταντινίδη παραδόθηκε στο Λιμενικό Ταμείο όπως προκύπτει από την αποπληρωμή της με τα δύο χρηματικά εντάλματα. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ;

  2ον. Η πρόταση που βρίσκεται στα συρτάρια της Κράτσα για τις 2225 «έξυπνες» θέσεις στάθμευσης τι απέγινε; ΜΕ ΤΙ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ;

  3ον. Γιατί δεν εφαρμόστηκε η μελέτη Κωνσταντινίδη όπως είχε προαναγγείλει ο ίδιος και δημοσιοποίησε η ναυαρχίδα πριν ένα χρόνο;

  4ον. Η εξαγγελία Μινέτου με βεβαιότητα μάλιστα, πριν λίγες ημέρες (1/12) ότι στις 30 Απριλίου 2022 (δηλαδή σε 4 μήνες) θα παραδοθεί στον Δήμο η κυκλοφοριακή μελέτη για το Αργοστόλι τι αφορά;

Μήπως, λέμε μήπως, έχει ήδη ανατεθεί αυτή που τώρα αποφασίστηκε να δοθεί;

Και το τελευταίο.

  Ρωτάμε ευθέως: Η νέα ανάθεση θα γίνει και πάλι στον ίδιο συγκοινωνιολόγο;

ΚΟΣΜΟ-ΠΟΛΙΤΗΣ